אודליה כהן שיינדורף. צילום: משרד עו"ד דורון-טיקוצקי
אודליה כהן שיינדורף. צילום: משרד עו"ד דורון-טיקוצקי

אודליה שינדורף נבחרה לסגנית יו"ר בהנהגת ההורים הארצית

"היה חשוב לי כאישה וכנציגת העיר להעמיד את עצמי לתפקיד משמעותי נוסף", הסבירה שינדורף, יו"רית משותפת של הנהגת ההורים ברעננה

פורסם בתאריך: 2.6.20 17:36

אודליה שינדרוף, יו"רית משותפת של הנהגת ההורים ברעננה, נבחרה לתפקיד סגנית יו"ר הנהגת ההורים הארצית. שינדרוף נבחרה לאחת אחת מתוך חמשת הסגנים הארציים וזאת לאחר שלפני כשבועיים התקיימו בחירות להנהלה הארצית והיא נבחרה לחברת הנהלה. להנהלה נבחרו 31 נציגים מתוך 267 חברים.
בשנתיים האחרונות מילאה שינדרוף תפקיד כחברה בהנהלת הנהגת ההורים הארצית כנציגת רעננה ויו״ר ועדת חברים האמונה על אישור קבלת נציגי הערים לעמותה. לצד זה לקחה חלק בשלל צוותי עבודה שהוקמו לטובת הילדים, כגון פורום תיכונים, חינוך מיוחד, חמ״ד ועוד. "היה חשוב לי כאישה וכנציגת העיר להעמיד את עצמי לתפקיד משמעותי נוסף", היא מסבירה, "לטעמי עד היום לא היו מספיק נשים בתפקידים בכירים ובעלי השפעה בעמותה, לא בגלל חסימה מגדרית אלא בגלל שלא העמידו את עצמן לבחירה מגודל האחריות או חשש לאי התאמה. בנסיבות אלו ראיתי חשיבות רבה להתמודד ולקבל את אמון החברים וכך היה. הגעתי למקום השלישי המכובד וזכיתי לאמון חברי ההנהלה".

על התפקיד החדש שלה היא אומרת: "בתפקיד החדש הייתי רוצה להביא לתודעה ולשינוי תפיסתי ולהבנה כי רק שיתוף פעולה ביחד עם משרד החינוך וארגוני המורים יביא לפריצת דרך ושיפור בחינוך. יש להפסיק את ההשתלחות התמידית בהורים ולשתף פעולה לטובת הילדים. כולנו כאן לטובת הילדים. הייתי רוצה לשכפל את מודל רעננה לשיתוף פעולה ושקיפות בין רשות / מנהלים והנהגות הורים – לעזור לערים אחרות להבין שרק כך ניתן להצליח ולהגיע לאקלים טוב ורמת חינוך גבוהה".
שינדרוף מציינת שלאור מצב הקורונה בארץ והקיצוץ הגדול שצפוי במערכת החינוך, הם יאלצו לעמוד על המשמר ולדאוג שרמת החינוך ברמה הארצית והרשותית לא תפגע. "ברצוני לשלב כוחות ולהביא לרפורמות משמעותיות בחינוך, הקטנת תשלומי ההורים, המשך הקטנת הכיתות בחטיבות ובתיכונים, המשך קייטנות החופש הגדול, שיפור הרפורמה החינוך המיוחד ועוד. הצוות החדש יפעל למען הילדים וייצג נאמנה את הורי ישראל".

לבסוף היא מבקשת להודות להנהגת ההורים ברעננה על האמון וכן ליתר חברי העמותה על האמון והכבוד לשרת כאחת הסגניות בהנהגת ההורים הארצית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר