תיכון היובל. צילום:עזרא לוי
תיכון היובל. צילום:עזרא לוי

שני הורים לתלמידים בבית ספר חלו בקורונה, שליש מההורים השאירו את הילדים בבית

שני התלמידים הם מבי"ס היובל, אחד נבדק ונמצא שלילי, תוצאות הבדיקה של השני יתקבלו מחר. אחת האמהות: "זו סיטואציה מלחיצה. יש סבתות שמוציאות את הילדים והורים עם מחלות רקע וכמובן צהרון שאליו מגיעים ילדים מבתי ספר אחרים"

פורסם בתאריך: 10.6.20 12:11

שני אבות לתלמידים בבית הספר היובל ברעננה, אחד מכיתה א' ואחד מכיתה ב', אובחנו בימים האחרונים כחולים בקורונה. לאור כך, הוציאה מנהלת בית הספר, מיכל כרמלי, הודעה להורים ובה ציינה שהמשפחות נמצאות בבידוד מזה מספר ימים והורי הכיתות הרלוונטיות עודכנו. התלמידי מכיתה א' כבר עבר בדיקת קורונה וקיבל תשובה שלילית, התלמידי מכיתה ב' עבר בדיקה היום והתוצאות אמורות להגיע מחר. בשל ההתפתחות הזו, כשליש מהורי בית הספר החליטו להשאיר את הילדים בבית. מדובר על כ-130 ילדים מתוך 380 הלומדים בבית הספר.

"האמא של התלמיד מכיתה א' הייתה ממש בסדר, היא ישר שלחה הודעה להורים, סיפרה שבן משפחה חולה קורונה ושהילד נמצא כבר מספר ימים בבית ואין לו תסמינים", מספרת אמא אחרת משכבת א', "אך למרות זאת, הורים רבים החליטו לא לשלוח את הילדים לבית הספר, מאחר ומדובר בסיטואציה מאוד מלחיצה. יש לא מעט סבתות שמוציאות את הילדים והורים עם מחלות רקע וכמובן צהרון שאליו מגיעים ילדים גם מבתי ספר אחרים ולכן עד שלא יגיעו תוצאות מלאות, ההורים מעדיפים להשאיר אותם בבית".

גולן בן צבי, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר ויו"ר משותף בהנהגת ההורים העירונית, אמר: "מידי בוקר ההורים חותמים על הצהרת בריאות שהילד בסדר ונמדד לו חום, כחלק מהצהרה מתבקשים ההורים לציין שהילד לא בא במגע עם חולה קורונה בשבועיים האחרונים, אך הסעיף הזה הוא בעייתי, מאחר ולוקח זמן מהרגע שהאדם שנחשד כחולה בקורונה ועד שהוא נבדק ומקבל תוצאות. בזמן הזה, הילדים ממשיכים להגיע לבית הספר והם מחויבים להישאר בבית רק מהרגע שמגיעות תוצאות חיוביות. לכן אנחנו כהנהגה עירונית ובית ספרית, מבקשים מההורים לנהוג באחריות ציבורית ומוסרית, וכבר כאשר יש חשד שמישהו מבני המשפחה לא חש בטוב, בבקשה להשאיר את הילד בבית. מדובר בתקופה מאוד רגישה ואנחנו מבקשים לשמור על בריאות התלמידים, ההורים וצוותי בתי הספר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר