קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

טענות של תושבים על אכיפה מועטה בנושא המסכות. העירייה: נרשמו עשרות דוחות

תושבים רבים טוענים שהם נתקלים באי קיום הנחיות משרד הבריאות ברחובות רעננה, ודורשים אכיפה מוגברת. העירייה: "מתחילת יוני נרשמו 82 דוחות לאנשים שלא פעלו על פי הנחיות משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 22.6.20 08:22

מספר החולים ברעננה ממשיך לעלות כמעט מידי יום ותושבים רבים מתלוננים על שאין מספיק אכיפה, על כך שתושבים הולכים בלי מסכות ברחבי העיר ומסכנים את השאר. בעירייה מציינים מנגד שמתחילת יוני נרשמו 82 דוחות לאנשים.

"הרבה אנשים מסתובבים בלי מסכות או שהם שמים אותן בצורה לא נכונה", אומרת תושבת, "העירייה צריכה להגביר את הפיקוח, להסתובב בעיר ובפארקים ולתת דוחות, רק ככה הם יעצרו את ההדבקות בעיר. הבעיה היא שאנשים רואים את הפיקוח או המשטרה הם מיד שמים מסכה וכשהם הולכים, הם מורידים. הם לא מבינים שהם משחקים בבריאות של כולם ולא רק של עצמם".

תושבת אחרת מוסיפה: "לצערי זה חוסר אחריות של התושבים, רק אם ייתנו להם קנסות הם ילמדו. המסכה היא מבחינתם המלצה, הם שמים אותה מתחת לסנטר וכשרואים פקח מרימים, יש את החיילים מהבית של בנג'י שמסתובבים ומסבירים, אבל את רוב האנשים זה לא באמת מעניין, אני מאוד מקווה שאנשים יבינו שזה לא המלצה".

מצב הקורונה ברעננה: שוב עלייה במספר הנדבקים בעיר

מעיריית רעננה נמסר: "מתחילת יוני נרשמו 82 דוחות לאנשים שלא פעלו על פי הנחיות משרד הבריאות. בנוסף נערכו 14 ביקורות למבודדי בית, נרשמו 47 דוחות אזהרה, הסברה וחלוקת מסכות, ונערכו 112 ביקורות עסקים. כפי שניתן לראות מהנתונים המספריים, מתבצעת אכיפה משמעותית ברחבי העיר. עיריית רעננה תמשיך ותגביר את פעולות האכיפה וקוראת לכלל התושבים להישמע להנחיות ולשמור על כללי הזהירות למען הבריאות של כולנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. אזרחית שומרת חוק

    נכון מאוד אנשים מסתובבים בלי מסכות אני ראיתי אנשים בלי מסכות בסופרים אני גרה ברחוב הרצוג רק אם תעמידו פקח בשעה 6.30 בבוקר אנשים בלי מסכות בכלל ולא רק זה אלה מלכלכים את הרחוב בצואה כלבים ומעיזים לצפצף על חןק המסכה חבל עירית רעננה היתה מרביחה המון כסף מדוחות ומונעת מאיתנו הדבקה

  2. מושיקו

    ביקרתי אתמול בקניון רננים;עשרות של חברה צעירים הסתובבו בקניון ללא מסכות
    לא ראיתי אכיפה במקום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר