מיכאל מושקוביץ. צילום: מנהלת הליגה

מיכאל מושקוביץ חתם ברעננה: "המטרה היא ליגת העל"

שחקן נבחרת העתודה, ששייך להפועל ירושלים, מצטרף לקבוצה של ברק פלג. המאמן פרגן לזוסמן, שחזר למכבי תל אביב: "יהיה חכם מבחינתם לבנות עליו ולתת לו לשחק". המועדון חתם על הסכם חסות

פורסם בתאריך: 3.8.17 10:18

הסגל של מכבי רעננה לקראת העונה הקרובה מתחיל להתגבש. שחקן נבחרת העתודה, מיכאל מושקוביץ, ששייך להפועל ירושלים, חתם בקבוצה לעונה אחת. הרכז (19, 1.98 מטרים) גדל באקדמיה של וינגייט, והשתייך בעונה שעברה לאלופה ושיחק במסגרת "הכרטיס הכפול" במעלה אדומים מהליגה הארצית. באליפות אירופה שנערכה בחודש שעבר קלע מושקוביץ' 3 נקודות בממוצע למשחק וקטף 4.3 ריבאונדים ב-14.1 דקות. "יש לו אופי מצוין והוא שחקן טוב", החמיא המאמן ברק פלג. "הוא מבין את המשחק ורוצה לקבל את ההזדמנות. הוא יכול להתאים לאופי של הקבוצה".

הקבוצה עדיין בתהליך הבנייה של הסגל וטרם החתימה שחקנים זרים, כשהמטרה של המאמן היא לאתר שחקני חיזוק בעמדות הפנים.  בקבוצה נפרדו השבוע באופן רשמי מכוכב נבחרת העתודה, יובל זוסמן, שישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב. "יובל הוא ילד מאוד מיוחד, מעבר להיותו שחקן מצוין", פרגן המאמן. "בניגוד למה שאנשים אחרים חושבים, אני בטוח שיש לי את היכולות להתאים את עצמו לכל רמה. הוא בחור מאוד צנוע ששואף כל הזמן ללמוד ולהתקדם. לא תשמע ממנו מילה על המעמד שלו. אני חושב שיהיה חכם מבחינת מכבי לבנות עליו ולתת לו לשחק".

גל טסלר בן ה-24, ששיחק ברעננה בגילאי הילדים והנוער וכן בקבוצת הבוגרים בעונתה הראשונה לפני 6 שנים, חזר השבוע לקבוצה. הגארד המוכשר שיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית. גם ליאור קררה, שהחמיץ את העונה שעברה בגלל פציעה קשה ושימש למעשה כעוזר מאמן בעונה החולפת, יחזור לסגל.

"אנחנו נמשיך עם החזון שלנו, הרצון והצורך לקדם צעירים ולהתוות את הדרך שלנו", הבטיחה יושבת הראש זיוה לב דגן. "זוסמן ובני הגיעו לאן שהגיעו כי הם קיבלו דקות בליגת הפיתוח של מדינת ישראל, שהיא הליגה הלאומית. הקיץ הזה עשה טוב לאג'נדה שלנו. אני מקווה שייקחו את הליגה הזו קצת יותר ברצינות מבחינת תקציבים, התייחסות לאומית וחשיפה".

על המטרות אמרה לב דגן: "בוודאי שלהגיע לליגת העל. אין מישהו תחרותי שלא רואה את השיא בעלייה לליגת העל. אבל הדרך אצלנו חשובה, אין קיצורי דרך. יש לנו עירייה שמאמינה ותומכת". גלעד קרני יעדר כחודש וחצי לאחר ששבר את ידו בתאונה. הסכם שיתוף פעולה נחתם השבוע בין חברת "איצקוביץ' נכסים" לבין המועדון, שכולל חסות של החברה לקבוצה בעונה הבאה. במסגרת ההסכם, הקבוצה תקרא העונה 'איצקוביץ' נכסים רעננה'. "יהיה שיתוף פעולה רחב היקף", עדכן רועי איצקוביץ' מהנהלת החברה. "השנה אנחנו הולכים לשלב שחקנים והמטרה שלנו היא למשוך את הציבור, כמו שהייתה מכבי רעננה לפני המון שנים". גלעד קרני יעדר כחודש וחצי לאחר ששבר את ידו בתאונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר