חלק מבני הנוער שקיבלו תעודה ברעננה

מצדיעים להם: 45 בני נוער מתנדבים קיבלו תעודות הוקרה

הענקת התעודות מתקיימת זו השנה השביעית על ידי מדור התנדבות נוער, המחלקה לנוער וצעירים בעירייה ובשיתוף בית איזי שפירא. הערב התקיים במתכונת שונה ובהתאם למגבלות הקורונה

פורסם בתאריך: 27.7.20 08:38

45 בני נוער מרעננה אשר מתנדבים בגופים שונים, קיבלו בסוף השבוע האחרון תעודת הוקרה כאות הערכה על התנדבות משמעותית בארגונים ועמותות בעיר. הענקת התעודות, מתקיימת זו השנה השביעית בעיר בהובלת מדור התנדבות נוער, המחלקה לנוער וצעירים בעירייה ובשיתוף בית איזי שפירא. במהלך הערב, שנערך בהשתתפות חבר מועצת העיר ארז ברט, אשר ליווה את בני הנוער בפעילותם, העניקו לבני הנוער את התעודות עידית רוזנטל שובל מנהלת מדור התנדבות נוער ומאיר נוח רכז התנדבות. במפגש השתתפו לצד ברט, גם תמר ורשבסקי מנהלת אגף תרבות נוער ופנאי וסיגל מצר-תלמי מנהלת המחלקה לנוער וצעירים. התעודות הוענקו בשם ראש העירייה חיים ברוידא וסגנו מיכאל רייזמן.

התנדבות משמעותית בארגונים ועמותות בעיר.

התעודות הוענקו לבני הנוער בעיר על הצטיינותם בעשייה התנדבותית משמעותית, ופועלם למען הקהילה לאורך כל השנה במגוון מסגרות ועבור קהלי יעד רחבים. בין היתר הוענקו תעודות ההוקרה על התנדבות במשטרה, במד"א, במרכזי למידה, בתנועות הנוער, בתי אבות, בית איזי שפירא, גני ילדים ועוד. כן הוענק "אות התנדבות מיוחד" למתנדבים למען ועם אנשים עם מוגבלות ועידוד ההתנדבות כמסורת בית איזי שפירא שבשיתוף עמו נערך האירוע – לזכרם של רבקה אחימאיר ז"ל ושלומי ליכטמן ז"ל.
השנה החלוקה נערכה במתכונת מצומצמת בשל הנחיות משרד הבריאות, והתקיימה בקבוצות מפגש לאורך הערב. הנוכחים צפו בסרטון שצולם מבעוד מועד וקיימו שיח על ההתנדבות.
ברוידא אמר: "יש לנו כאן ברעננה את מיטב בני הנוער, הרואים בהתנדבות ובתרומה לקהילה ערך עליון. בני נוער אלו, משקפים את אופייה וייחודה של העיר רעננה, כעיר מתנדבת, שהערבות ההדדית היא נר לרגליה, אשר הוכיחה במבחן המציאות במהלך משבר הקורונה את ייחודה זה ביתר שאת. אני מודה אישית לכל אחד ואחת מבני הנוער היקרים, המסבים גאווה גדולה לעיר רעננה ולתושביה, ומייצגים את פניה היפות של החברה הישראלית, שהתברכה בנוער איכותי, מלח הארץ, הנכון לתרום ולהעניק מעצמו למען הזולת. יישר כוח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר