צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

מה יאכלו הילדים: נבחרו החברות שיספקו ארוחות לגני יול"א ולמועדוניות

יואב קופמן, יו"ר ועד הורי הגנים: "בימים אלו לאור הוזלת המחיר אנו נדאג גם לשבת מול גופי העירייה בכדי לגלגל את ההנחה להורים"

פורסם בתאריך: 6.8.20 09:09

שתי חברות – "נזיד" ו"נפלאות התזונה", נבחרו לספק ארוחות צהריים ומנחה לגני יול"א (יום לימודים ארוך), למועדוניות הרווחה ולבית הספר "אגם". המכרז נערך בשיתוף נציגי העירייה, ועד ההורים העירוני ותזונאית קלינית. הספקים נבחרו בהמלצת חברי הוועדה המקצועית שהוקמה לצורך זה, בה היו שותפים מנהלת מחלקת גני הילדים, דנה מאיר, מנהלת יחידת גני יול"א, נורית אלקנה, יואב קופמן יו"ר ועד הורי גני ילדים, ומיטל מינסטר, תזונאית קלינית אשר מייעצת ומלווה את תחום ההזנה בגני הילדים בעיר. המכרז אליו נגשו שבע חברות, כלל דרישות קפדניות ומחמירות לגבי איכות וטיב המזון, הרכבו, טריותו, דרכי האספקה וזמן האספקה, כל זאת במטרה להגיש לילדים אוכל מזין, בריא, טרי ומגוון.
הספקים שנבחרו קיבלו ציון מדדי איכות גבוהים ובעלי פוטנציאל הטוב ביותר לעמוד בכל הדרישות שנכללו במכרז. כדי להבטיח את עמידת הספקים בתנאי המכרז, נכלל במכרז פיקוח צמוד של התזונאית הקלינית, שתהיה אחראית בין השאר על ביקורי פתע במפעל ובדיקות מעבדה תקופתיות, כאשר כל הפרה תלווה בסנקציות ובקנסות כספיים גדולים. בנוסף, בימים אלה התזונאית הקלינית, בשיתוף עם נציגי ועד ההורים, פועלים מול הספקים הנבחרים לגיבוש תפריט חדש ומזין לשנת הלימודים הקרובה. הרכב הארוחה יהיה לפי הנחיות משרד הבריאות ובהתאמה לדרישות הקפדניות של העירייה. חשוב לציין, שבמכרז הושם דגש על ארוחות מזינות, הכוללות מזון לא מעובד, ללא שימוש בתוספות. כמו כן, התפריט יכלול קטניות, פירות, ירקות מבושלים וטריים ומזון ללא תוספות לא מאושרות כגון: פוספטים, צבעי מאכל, סוכר ואבקת מרק.
יואב קופמן ציין: "נושא התזונה ברעננה הינו נושא חשוב ואקוטי ואנו ההורים שמים דגש מיוחד עליו והורי הגנים היו שותפים מלאים בכתיבת המכרז ששם בזמנו את האיכות כחלק מהותי בתזונת הילדים. במסגרת הבדיקות סיירה ועדה מקצועית של נציגי העירייה מחד ואני מצד שני במפעלים, ערכה ביקורות פתע, דירגה ואף טעמה את האוכל שיוגש לילדינו. כיושב ראש ועד הגנים ברעננה, אני מרוצה מאוד מהתוצאה ומהבחירה בספקים שנבחרו ובטוח בתוצרים שלהם. בימים אלו לאור הוזלת המחיר אנו נדאג גם לשבת מול גופי העירייה בכדי לגלגל את ההנחה להורים. אני רוצה להודות בהזדמנות זו גם לגופו העירייה שעמלו על המכרז ומיד לועדת תזונה שמפקחת על תזונת ילדינו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר