צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בית ספר דקל: למעלה מכ-80 אחוז מההורים משתתפים בפרויקט השאלת ספרים

בימים אלו אוספים הורים המתנדבים בפרויקט השאלת ספרים, את ספרי הלימוד המשומשים ומכינים אותם לאיסוף שייערך בסוף החודש

פורסם בתאריך: 8.8.17 11:37

כמו במהלך השנתיים האחרונות, גם השנה מתקיים במהלך חופשת הקיץ, בבתי הספר היסודיים והחטיבות בעיר, פרויקט השאלת הספרים הנועד להעביר בין התלמידים ספרי לימוד יד שנייה. הפרויקט הוקם כדי לחסוך מההורים את הקניה של ספרי לימוד חדשים.

את הפרויקט מוביל מנהל החינוך בעיריית רעננה ובכל בית ספר יש הורה שהתנדב על מנת לנהל את לוגיסטיקת הרישומים. בתוך כל בית ספר יש קבוצה של הורים שמתעסקים במהלך הקיץ בניהול הפרויקט, משלב הגבייה, איסוף הספרים ועד  לאחסון והסידור שלהם לקראת האיסוף.

דרור גורן, יו"ר וועד ההורים בבית הספר היסודי דקל, שמרכז את הפרויקט בבית הספר מספרי כי  בימים האחרונים הם כבר עמלים על איסוף הספרים לקראת שנה הבאה. "אצלנו בבית הספר הפרויקט הזה קיבל תנופה בשנתיים האחרונות כך שמרבית ההורים, כמעט למעלה מ-80 אחוזים, משתתפים בפרויקט. כל התלמידים בכיתות ב'-ו' מקבלים את הספרים של אלה שהחזירו ועושים השלמות של מהדורות חדשות שיצאו. עלות השתתפות בפרויקט היא 280 שקלים וזה חוסך הרבה להורים מכיוון שקניית ספרים חדשים עולה בממוצע 600 שקלים. עד לשנה שעברה הפרויקט התקיים רק בבתי הספר היסודיים ומאז שנה שעברה הפרויקט נכנס גם לחטיבות הביניים".

 

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר