תיכון כצנלסון בכפר סבא צילום עזרא לוי
תיכון כצנלסון בכפר סבא צילום עזרא לוי

עוד שערורייה בכצנלסון: איבר מין גברי הוקרן על המסך בזמן שיעור בזום

בבית הספר עורכים בירור למציאת האחראים למעשה. הנהלת בית הספר: "זו הטרדה מינית לכל דבר". מעיריית כפר סבא נמסר: "מדובר באירוע חמור הנבדק לעומק על ידי הנהלת בית הספר ויטופל בהתאם"

פורסם בתאריך: 15.9.20 14:51

אירוע חמור נוסף, בעל אופי מיני, בתיכון כצנלסון בכפר סבא. במהלך שיעור אנגלית לכיתוב י"ב שנערך אתמול (שני) דרך אפליקציית זום, שותפה על המסך תמונה פורנוגרפית של איבר מין גברי. בעקבות המקרה השיעור הופסק ובית הספר עורך בירור למציאת האחראים למעשה, כאשר נבדקת גם אפשרות כי לא מדובר בתלמיד מבית הספר שאחראי לאירוע.

"מדובר במעשה חמור שחוצה גבולות באופן קיצוני ופוגע בתחושת המוגנות של כל משתתפי השיעור", צוין בהודעה שהפיצה הנהלת בית הספר להורים ולתלמידים, "אנחנו לא יודעים מי עשה את המעשה החמור והבוטה הזה שהוא ביטוי להטרדה מינית לכל דבר. אנחנו בודקים מול התלמידים ומחר נפנה לכל הגורמים האפשריים על מנת לזהות איך הדבר נעשה ומי הגורמים המעורבים באירוע באופן ישיר או/ו עקיף.  אני מבטיח לכולכם שהמעורבים באירוע ימצאו תגובה קשה של הנהלת בית הספר וגבולות ברורים וחדים, שלצערי נחצו בעת האחרונה".

נזכיר שבשבוע שעבר עלה תיכון כצנלסון לכותרות ברמה הארצית, כאשר בגלי צה"ל נחשף כי תלמידי כיתה י"ב הכינו שלטים לקראת פתיחת שנת הלימודים שכללו תכנים מיניים בוטים, שעלולים להתפרש כעידוד מעשי אונס. ארבעת התלמידים האחראים במקרה הזה הושעו ליומיים.

מעיריית כפר סבא נמסר: "מדובר באירוע חמור, הנבדק לעומק על ידי הנהלת בית הספר ויטופל בהתאם".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, רוז ברודו, מסרה: "המקרה היה בזום, כשהועלתה תמונה פורנוגרפית. באותו הרגע המורה סגרה את השיעור. האירוע נמצא בבדיקה מול כל הגורמים הרלוונטיים, ברגע שימצא הגורם שהעלה את התוכן הפוגעני הוא יטפול בהתאם".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, יובל קדוש, אמר: "זה אירוע עצוב. צריך להתמודד עם הדברים האלו ולהבין שיש פה בעיה. צריך להציף את הדברים וזו החובה של המערכת לטפל בזה וגם החובה שלנו לעשות הכל כדי שדברים כאלו לא יקרו בעתיד. אני חושב שזה צו שמונה של כולנו, גם של ההורים וגם של בית הספר. זה דבר שצריך לעקור מהשורש, צריכים להוציא תכניות עבודה מסודרות לנושא כאן ועכשיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגובות

תגובה אחת
  1. ורד

    מה אתם מצפים לאחר שבהפגנות בלפור שהוריהם שם ומפגינים ומאשרים בעצם נוכחותם למייצגים מיניים בוטים ומזעזעים אברי מין זיכריים ומה לא? ומשרד החינוך לא קם ומחה!!! וכולם רואים בזה בדיחה .. מה פלא שהנוער מבולבל ? והכל בשם חופש הביטוי הדמוקרטיה .. !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר