הנחת אבן הפינה להקמת בית הספר לי-אור לילדים על הרצף האוטיסטי ברעננה.צילום מיכל סלע
הנחת אבן הפינה להקמת בית הספר לי-אור לילדים על הרצף האוטיסטי ברעננה.צילום מיכל סלע

הונחה אבן הפינה להקמת בית הספר לילדים על הרצף האוטיסטי

בית הספר פועל כבית ספר צומח עד להשלמת בנייתו בשטח בית הספר נווה זמר. ברוידא אמר: "חלמנו, האמנו, ועכשיו זה קורה. כי ברעננה כולם שווים"

פורסם בתאריך: 22.11.20 16:13

טקס הנחת אבן פינה להקמת בית הספר לי-אור לילדים על הרצף האוטיסטי בשכונת נווה זמר, התקיים הבוקר. בטקס נכחו ראש העירייה חיים ברוידא, יו"ר הכנסת יריב לוין, מנכ"ל הכנסת סמי בקלש, סגני ראש העיר, חברי מועצת העיר, נציגי משרד החינוך ועוד. את הטקס הנחתה מנהלת בית הספר מיטל ברמלי. בית הספר לי-אור הוקם לפני כשנה ובימים אלה פועל כבית ספר צומח עד להשלמת בנייתו בשטח בית הספר נווה זמר. בית הספר נועד להעניק מענה אופטימלי לתלמידים על הרצף האוטיסטי בעיר, תוך התאמה מיטבית לצרכיהם הן בפן הפדגוגי והן בפן הרגשי. הוא פועל במודל ייחודי המשלב את תלמידי לי-אור בפרויקטים שונים עם תלמידי בתי ספר נוספים בעיר.
במהלך הטקס אמר ברוידא: "בית הספר לי-אור, כשמו כן הוא, מקור של אור עבור תלמידיו ועבור הקהילה כולה. בית של אור, שמחה ואהבה, המוקרנת ישירות מצוותי החינוך אל הילדים ומשרה עבורם תחושה של בית חם. עוד טרם כניסתי לתפקיד, נפגשתי עם הורי התלמידים, שמעתי על מצוקתם והבטחתי להם שנקים עבורם בית כאן ברעננה. הבטחתי וקיימתי. חלמנו, האמנו, ועכשיו זה קורה. כי ברעננה כולם שווים".

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא נושא דברים במהלך הטקס
הנחת אבן הפינה לבית הספר לי-אור צילום : מיכל סלע

יריב לוין אמר: "המקום הזה יהיה דוגמה ומופת, לאופן ולדרך שבה אנחנו צריכים לתת מסגרת מתאימה לילדים הכל כך מיוחדים האלו. יישר כוח גדול. בית הספר נקרא לי-אור, אבל היה ניתן בקלות לקרוא לו "לנו אור". הילדים האלה מקרינים על כל סביבתם אור מיוחד".
עוד נשאה דברים בטקס, הדס לבני כנציגת הורי התלמידים שציינה שברוידא קיים את הבטחתו ו"אף על פי שהושמעו שיקולי נגד רבים ומגוונים, בית הספר קם במאמץ מרוכז ומתואם". עוד היא אמרה: "הילדים שלנו הם סחלבים נדירים במיוחד. הם זקוקים למצע מסוים לגדול עליו. לתאורה מדויקת. למים מזוקקים. למרחב שקט סביבם. לדשן המתאים רק עבורם. הם רגישים יותר מרובנו, הם זקוקים למרחב פיזי גדול ולמגע בלתי אמצעי. מבנה בית הספר החדש צפוי להעניק לילדינו את התנאים להם הם זקוקים. כך הוא משלים את החממה האוהבת הדרושה להתקדמותם ולהתפתחותם".
הטקס נחתם בהקראת קלף הנחת אבן הפינה, על ידי ראשת אגף החינוך בעירייה, רויטל שפירא, קלף  שהוטמן בסיום הטקס באתר הבנייה ודיבר על חזון בית הספר, ועל הקשבה וכלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר