מפת רמת הסיכון להידבקות בקורונה בשכונות ברעננה

ארבעה ימים בתוך הסגר: באיזה שכונות ברעננה עלתה רמת הסיכון להידבקות?

לצד העלייה הנוספת במספר החולים הפעילים ברעננה ועלייה בציון הרמזור, נרשמת עלייה גם ברמת הסיכון להידבקות בקורונה במספר שכונות, אך אף שכונה ברעננה אינה ברמת הסיכון הגבוהה ביותר. היכנסו למפה המיוחדת וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

פורסם בתאריך: 30.12.20 19:41

על פי הנתונים שפורסמו היום בבוקר (רביעי) על ידי משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים ברעננה ממשיך לעלות ועומד על 176 לעומת 171 אתמול, יום שלישי. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על שלושה אחוזים. מספר החולים החדשים ל-10,000 נפש בשבוע עלה גם הוא ועומד על 16.7, לעומת 15.3 אתמול. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע הוא פלוס 34 אחוז.
ציון הרמזור של רעננה עומד על 4.8. רעננה מוגדרת כעיר צהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
5,583 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב- 571 ל-40,929 . מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 609, מתוכם 154 מונשמים. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי 5.7 אחוז, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 99,126. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,292.
מספר שכונות ברעננה נמצאות ברמת הסיכון הבינונית גבוהה להידבקות מקורונה. כך עולה מהניתוח השבועי של חברת פוינטס המובא כאן, באתר, יחד עם מפת הקורונה המלאה של העיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה מ- 155 ל-175, אחוז הבדיקות החיוביות עומד על כ-3% ללא שינוי משמעותי משבוע שעבר", מסבירה דנינו שמוסיפה: "כיום רוב העיר במדד סיכון 3 אך ניתן לזהות חלק ניכר בעיר שבו מדד הסיכון עלה ל-4 בשבוע האחרון, בעיקר במרכז העיר".

היכנסו כאן למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 3 ו-4 להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

קרית גנים, כפר בתיה, נאות שדה.

רמת סיכון 3:

קרית אליהו גולומב, קרית דוד רמז, מרכז העיר אחד העם עקיבא, מרכז העיר עקיבא הגליל. מרכז העיר מזרחית לרבוצקי, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, נווה זמר, קרית שרת, מרכז העיר מזרחית לקזן, מרכז העיר רמב"ם השרון, קרית שז"ר, רסקו- בן צבי, לב הפארק.

רמת סיכון 4:

מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, רעננה צפון, מרכז העיר השרון משה דיין, עמידר, מרכז העיר תל חי קרן היסוד, שיכון אשר, הפרחים וקריית וייצמן.

טבלת רמת הסיכון בשכונות ברעננה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אסתר

    למה לא אנשים מטיילים חופשי כאילו אין כלום אנחנו לא יוצאים מי הבית ואחרים חוגגים ומדביקמם אחרים עיריית רעננה תיתעוררו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר