קרן רעננה

יוצאת לדרך תחרות כוכבי רעננה 2021

במסגרת המיזם המשותף של העירייה וקרן רעננה לזכר דניאלי זוננפלד ייבחרו כובכי העיר בתחומים שונים. יש לכם מועמד או מועמד מתאימים? אתם מוזמנים להמליץ עליהם

פורסם בתאריך: 11.2.21 14:48

יוצא לדרך מיזם חדש, "כוכבי רעננה 2021", בהובלת עיריית רעננה ו"קרן רעננה" לזכר  דניאלי זוננפלד. מדובר בתחרות במסגרתה יוכרזו כוכבי רעננה הצעירים במגוון תחומי עשייה והתמחויות. צעירי העיר, בגילאים של עד 21, שהוכיחו הצטיינות בתחומם, מוזמנים להגיש מועמדותם לתחרות, בסיומה יוכרזו כוכבי העיר – נוער העיר המצטיין בתחומים השונים. כן תתאפשר הגשת מועמדות באמצעות המלצת תושבי העיר על מועמדים רלוונטיים. התחרות פתוחה להגשת מועמדות במגוון תחומי עשייה ללא הגבלה לרבות רכיבה על סוסים, יזמות חברתית, כתיבה יוצרת, חדשנות ועוד, מתוך רצון לתת במה לכישרונות העיר הצעירים שהוכיחו יכולות התמדה והשקעה.

מבין המועמדים והמועמדות ייבחרו כוכבי רעננה, בהתאם להחלטות ועדות הבחירה המקצועיות שיתכנסו באופן ייעודי לנושא, תוך חלוקת תחומי המועמדות לקטגוריות תרבות ואמנות, מוסיקה, יזמות וחדשנות וספורט. כל ועדה תכלול נציגות של חברי מועצת העיר, נציגי הנהלת העירייה בתחומי הקטגוריה ונציגי ציבור. הוועדות יבחנו את המועמדים השונים, בהתאם לקריטריונים שונים שנקבעו מראש, ובסיום התהליך תכריז כל ועדה על שלושה כוכבי רעננה שנבחרו בתחומי פעילותה, אשר יזכו בפרסי עידוד והוקרה, מתנת "קרן רעננה". כן יזכו הכוכבים בליווי "קרן רעננה" במפגשי תוכן, השראה וכיתות אומן בזום ומתן במה לפועלם וחיבור לקהילה.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "ברעננה זכינו בנוער פעיל, יוזם, תורם ופורץ דרך. דווקא עכשיו, בתקופת הקורונה, אנו רואים לנכון לעודד את בני הנוער בעיר, להפגין כישוריהם ומצוינותם בתחומי התמחותם, ולהציג את יכולותיהם השונות. אנו מברכים על המיזם המשותף עם "קרן רעננה", אשר לצד התרומה שלו לבני הנוער, בעידוד המוטיבציה והצגת כישוריהם, תורם גם לחיבורם לעיר ולתושביה באמצעות מפגשי תכן והשראה".

זאביק פרץ, יו"ר "קרן רעננה": "במיוחד בתקופות קשות כמו אלו, שהנוער שוהה הרבה בתוך הבתים, מנותק משגרה ופעילויות, חשוב לנו ב״קרן רעננה״ להמשיך בעידוד של מצוינות, חדשנות ויצירה בקרב בני הנוער. ״קרן רעננה״ יחד עם מתנדביה הרבים בעיר נרתמת לקדם פעילויות ויוזמות עבור בני הנוער ושמחה על הפרויקט הזה שיחשוף את מיטב הכישורים והתגליות שמצמיח כאן הנוער. הקרן פועלת בימים אלו עם בני הנוער גם בסיוע לקשישים ותיקי העיר וביוזמות ייחודיות למען שורדי השואה בעיר".

מיזם "כוכבי רעננה" מתקיים בעיר כהמשך למיזם "פרס הראויים" של "קרן רעננה", שהתקיים בשנת 2019, במסגרתו נבחרו מובילי הדור הבא בעיר – אנשי מקצוע בתחום החינוך. המיזם הנו נדבך נוסף במכלול פעילות "קרן רעננה" להעצמת הקהילה בתחומי החברה, החינוך, הבריאות והתרבות.

להגשת מועמדות לתחרות, או להמלצות תושבים על מועמדים פוטנציאלים, יש לפנות ל"קרן רעננה" לקבלת טפסים מקוונים, בכתובת המייל: [email protected] או בטלפון – 053-8223222; כן מופיעים הטפסים המקוונים לצד פרסומי הוועדות השונות ברשתות החברתיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר