חיסון צילום תומר אפלבאום
חיסון צילום תומר אפלבאום

רעננה מובילה בחיסונים בין הערים: התושבת ה-50,000 התחסנה היום

על פי נתוני המתחסנים של משרד הבריאות רעננה מובילה בין הערים, מקדימים אותה רק יישובים קטנים יותר. על פי נתוני העירייה כ-90 אחוזים מצוותי החינוך כבר התחסנו

פורסם בתאריך: 16.3.21 17:32

התושבת ה-50,000 של רעננה התחסנה היום במנה השנייה מפני קורונה. קוראים לה מזל בן ארויה, בת 65, העובדת בגן ילדים. היא חברת קופת חולים כללית והתחסנה במתחם יד לבנים. רעננה מובילה מבין הערים באחוז המתחסנים, מקדימים אותה יישובים קטנים יותר. על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר, שלישי, מספר החולים הפעילים ברעננה עומד על 92 לעומת 98 אתמול. אחוז הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על שני אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 5.8 לעומת 7.7 אתמול. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד היום על מינוס 58 לעומת מינוס 42 בשני.

על פי נתונים של משרד הבריאות (נכון לאתמול) אחוז המתחסנים מגיל 16 + במנה הראשונה עומד על 91 אחוז (על פי נתוני העירייה- 92.6) ובמנה השנייה על פי משרד הבריאות 84 אחוזים (על פי נתוני העירייה 86.1). ניתוח משרד הבריאות הוא מגיל 15 מאחר והפילוח של המשרד הוא בקפיצות של חמש שנים. עוד על פי נתוני העירייה, כ-90 אחוז מצוותי החינוך בעיר התחסנו ו- 90 אחוז מקרב התלמידים בגילאי 16-18. כיום מאושפזים בבתי החולים שני תושבים, 87 באשפוז ביתי ושניים במלונית. מספר הנפטרים ברעננה עומד על 45 ו-455 תושבים נמצאים בבידוד.

ציון הרמזור של רעננה ממשיך לרדת ועומד על 3.5 לעומת אתמול, רעננה מוגדרת כעיר ירוקה. עיר ירוקה היא מי שציונה עד 4.5, עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

מימין: אינה אהרונוביץ, מנהלת מתחם החיסונים, ראש העיר ייה חיים ברוידא, מזל בן ארויה, המתחסנת ה-50,000, ד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון-שומרון של קופ"ח כללית

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "מהרגע שהגיעו החיסונים לארץ פעלנו ללא הרף כדי לעודד את התושבים להתחסן במגוון דרכים: קיימנו לתושבים מגוון הרצאות של רופאים מומחים במטרה לתת מענה לכל השאלות, התקשרנו באופן אישי לכל תושב ותושב בעיר והצענו הסעות בחינם למוקדי החיסונים וסיוע בקביעת תורים, קיימנו ערב חיסונים עם בירה ופיצה לקהל הצעיר, פעלנו מול כל צוותי החינוך בעיר כדי לוודא מקסימום מתחסנים בכדי לאפשר המשכיות בלמידה ועוד. אני גאה על ההיענות הגבוהה בעיר. אני מודה לקופת חולים הכללית, מכבי, מאוחדת ולאומית, על המאמץ המשותף שהביא לתוצאות המרשימות של אחוזי החיסונים בעיר".

2,003 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 27,040. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, שלישי, על 602, מתוכם 257 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.4 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,037.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר