אפרת מאיולה
אפרת מאיולה

איך מתאפרים באוסטריה? הצצנו לפייסבוק של המאפרת מאיה אפרת

מאיה אפרת, שאתם אולי מכירים אותה כמאיולה, חזרה מאוסטריה עם המון רעיונות צבעוניים לאיפור

פורסם בתאריך: 20.8.17 10:22

מי: מאיה אפרת (31) מהרצליה, מאפרת, אמנית המציירת ציורי גוף, מעצבת אביזרי ראש כולל פרחים, תסרוקות ועוד, מכונה ברשתות החברתיות מאיולה. היא חזרה לא מכבר מטיול עבודה בן שבוע באוסטריה, עם המון רעיונות לאיפור והפקות בתחום, וגם עם שלל חוויות ותמונות מדהימות.

אפרת מאיולה

רוצים גם? אפרת מאיולה

"חזרתי בשבוע שעבר מפסטיבל ציורי הגוף שמתקיים כמסורת בכל שנה באוסטריה, כאשר מדי פעם משנים את המיקום", מספרת אפרת, "השנה הפסטיבל חגג 20 שנים והתקיים בעיר קלגנפורט. השנה זו הייתה הפעם הראשונה בה טסתי לפסטיבל למשך שבעה ימים חווייתיים. היה מדהים, כי בארבעת הימים הראשונים, לפני פתיחת הפסטיבל, השתתפתי בסדנאות מאסטר קלאס אותן מעבירים האמנים הטובים בעולם, במגוון נושאים. אני בחרתי בשתי סדנאות ציורי גוף, וגם בסדנה אחת להכנת תחפושות לצילומים. לאחר הסדנאות מתקיימים אירועים ומסיבות בערב ברוח הפסטיבל. יש ערב מצעד זומבים בו מתחפשים לזומבים, ערב בודי סירקס שהוא המסיבה המרכזית שבגללה משקיעים בתחפושות ואיפור, יש סיורים בעיר ועוד".

אפרת מאיולה

ברשת: "ברור שהתאפרתי ואיפרתי בכל הסדנאות האלו, וגם ודאגתי לצלם והצטלם ולהעלות את התמונות לעמודי הפייסבוק שלי,  Mayula Face & body Painting ומאיולה ציורי פנים וגוף לאירועים. חוץ מזה, אני גם מחזיקה בעמוד אינסטגרם פעיל הכולל כמעט 4,000 עוקבים תחת השםme_mayula".

אפרת מאיולה

ומה היה אחרי הסדנאות?

"אחרי הסדנאות נפתח הפסטיבל ואמנים מכל העולם התחרו בקטגוריות שונות בציורי פנים וגוף, אפקטים, אייר בראש, ציורי UV ועוד. במהלך הפסטיבל עוברים בין הביתנים ורואים את האמנים מתארגנים ומתכוננים לתחרות, כאשר לקראת סוף היום הם מציגים את יצירותיהם על הבמה ומכריזים על הזוכים. מה שמיוחד בעיני זה שבימי הפסטיבל המראה של אנשים מאופרים מכף רגל ועד ראש מאוד שכיח. ביום האחרון של הפסטיבל תפסתי יוזמה והרמתי בעצמי הפקת ציורי גוף שהעליתי לעמודים שלי וקיבלתי עליה המון תגובות מדהימות ומפרגנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר