ליאון שניידרובסקי
ליאון שניידרובסקי

הסלבס הגיעו להגיד מזל טוב לכוכב הרשת הרענני, לאון שניידרובסקי

היוטיובר, מנחה תוכנית הטלוויזיה "נכנסים לארון" ובעל סוכנות הטאלנטים, לאון שניידרובסקי, חגג יומולדת 31 וכל החברים הגיעו לעשות שמח

פורסם בתאריך: 21.8.17 18:34

כשקוראים לך לאון שניידרובסקי, ואתה חוגג יום הולדת 31, אין פלא שבין רשימת האורחים במסיבת היומולדת שלך נמצא את כוהנת הדיאטות בהתהוות, ליהיא גרינר והפאשניסט, יואב מאיר.
ליאון שניידרובסקי

נשיקה מליהיא גרינר

למי שלא חי בעולם התוכן של יו טיוב ופייסבוק, אנחנו כאן לספר ששניידרובסקי, הרענני שכיכב בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" יחד עם אחיו התאום בוריס, מינף את דקות התהילה שלו ומככב כיום כאושיית רשת, מוביל סדנאות DIY, מנחה בתוכנית הטלוויזיה "נכנסים לארון" ומנהל סוכנות טאלנטים.

ליאון, מזל טוב, ספר לנו על החגיגה.
"השנה ממש פינקתי את עצמי כי בשנה שעברה ביום הולדת 30, לא נחת עלי גודל האירוע והאסימון של גיל 30. השנה ממש השקעתי במסיבות כולל ארוחת בוקר ואחר כך מסאג' ובערב ארוחת ערב עם חברים במסעדה. היו שם ליהיא גרינר שהיא חברה ממש טובה שלי וגם יואב מאיר שאיתו אני מנחה תוכנית.טלוויזיה.  קיבלתי מתנה מיוחדת ביצת יוניקורן ענקית עם מלא מלא ממתקים וזו מתנה מגניבה. למחרת חגגתי עם המשפחה שלי ברעננה. עם הורי סוניה ויבגני ואחי התאום בוריס וסבא וסבתא. ביום שישי בערב המשכתי את החגיגות ויצאנו למסיבה. היה לי ממש סוף שבוע של חגיגות! והיה ממש ממש כיף".
ליאון שניידרובסקי

לאון והחברים

ליאון שניידרובסקי

הפתעה!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר