גאגוס, איילת האפרתי ואלה תדמור. צילומים עזרא לוי, עדנה יחזקאל
גאגוס, איילת האפרתי ואלה תדמור. צילומים עזרא לוי, עדנה יחזקאל

מה תעשו השבוע בעיר?

שבוע קצר לפנינו אך מלא בפעילויות. רוצים להיות מדענים? לשחק עם הילדים או לחגוג על הגג? הרשימה המלאה בפנים

פורסם בתאריך: 17.9.17 07:54

מדי שבוע מגיעה אילת האפרתי לספריית השחר כדי להעביר את הפעילות "משחקצב". האפרתי, היא שחקנית ומוזיקאית. היא למדה בבית הספר הגבוה למוזיקה "רימון" והוראה בחינוך מוזיקלי במכללת לוינסקי לחינוך בתל אביב. בנוסף האפרתי היא גם שחקנית והיא משחקת בהצגה "טיול מוסיקה-לי" שם מלווים אותה שלושה נגנים מהתזמורת  סימפונט רעננה. ואם זה לא מספיק היא גם מופיעה על במות ישראל עם המופע שלה "הדובדבן שבקצב", מופע בובות שמיועד לילדים בגילאי שנתיים עד ארבע.
להאפרתי יש ניסיון רב בהנחיית קבוצות של הורים וילדים בשיטת חמ'ל (חינוך מוזיקלי לטף). והיא מנחה קבוצות של ילדים בגישת 'אורף':תיגוף-תיפוף על הגוף. היא גם מנגנת במגוון רב של כלים הכולל פסנתר, כלי הקשה, גיטרה וחליל. למפגש בספריית השחר תגיע האפרתי עם כלי נקישה בו ישתתפו ילדיכם וגם כאשר המטרה היא לימוד סוגי מקצב שונים.
פעילות "משחקצב" תתקיים ביום שני (18.9) בשעה 17:00 בספריית השחר רחוב חזון איש 9. מחיר כניסה: 35 שקלים.

 

ליל מדענים 2017 יוצא לדרך האוניברסיטה הפתוחה תפתח את שעריה לקהל הרחב שם יוכלו ליהנות מפעילויות והתנסויות ומפגשים עם מדענים ומדעניות "ליל המדענים" שיתקיים ב-19.9 הוא חגיגת מדע המתקיימת מדי שנה ברחבי אירופה ובישראל מאז שנת 2007 בחסות האיחוד האירופי ומשרד המדע, הטכנולוגיה והחלל. במסגרת הערב יפתחו שערי האוניברסיטה הפתוחה לציבור הרחב, ללא תשלום, זאת כדי ליהנות משלל פעילויות והתנסויות, כמו גם ממפגשים עם מדענים ומדעניות. השנה המשתתפים ייצאו למסע מופלא לחקר העתיד: האנושות בשנת 2050 באמצעות משחקים, מופעים, הרצאות ואטרקציות לכל המשפחה ולכל הגילאים. האוניברסיטה תקיים ברחבי הקמפוס מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה  ולכל הגילאים, במסגרתם יפעלו מעל ל-20 מתחמי פעילות, שיאפשרו למשתתפים לגלות ולחוות כיצד צפויים חיינו להראות בעוד כמה עשרות שנים בתחומי החיים השונים. הפעילויות יכללו ניסויים מדעיים, סדנאות מהנות להכנת גלידה, סדנאות משחקי מדע עוצרות נשימה שתלהיב את הילדים, מתחם מציאות מדומה, תערוכות צילום, תערוכת רובוטים, והפנינג מאתגר לכל המשפחה. בלב האירוע תוצג הצגה מקורית ומהנה בשיתוף הילדים, המשלבת בין עולמו המופלא של המדע למופע עלילתי העוסק בחברות ושותפות. במהלך המופע יבוצעו שלל ניסויים מרתקים ויתקיימו מפגשים עם מדענים ומדעניות, בהם בין היתר ייחשף הסוד לניצחון בתחרות 'הורדת ידיים' ועוד שלל קסמים, הפתעות ותגליות. לצד הפעילויות החווייתיות יתקיימו הרצאות בסגנון TED על ידי מרצים מובילים מהאוניברסיטה הפתוחה ומומחים נוספים לחקר העתיד, ביניהם, אורלי דהן, מנכ"לית EcoMotion, פרופסור יורם עשת, ד"ר ערן פישר ידון האם האלגוריתם של גוגל מכיר אתכם יותר מכם?, ד"ר נטע אלטמן תדבר גנטיקה ואתיקה, ד"ר עפר לוי ידבר על טכנולוגיות צילום מתקדמות המבוססות על מתמטיקה וד"ר דיאמנטה בנסון-קרעי תדון על עתיד שבו תתבצע בקרת גדילה מותאמת אישית לעובר במהלך היריון ורבים נוספים.

על גגות רעננה: יום רביעי (20.9) תתכוננו למסיבה שהיא מסורת, מסיבת ערב חג על הגג בגאגוס, הגג הכי יפה בעיר רעננה מחכה לכם  החל מהשעה 23:00 בלילה עם די.ג'י RIO. אתם מוזמנים להתלבש בלבן ולהגיע.

גאגוס. צילום פרטי

גאגוס. צילום פרטי

יום חמישי (21.9) הזמרת והמורה לפיתוח קול, אלה תדמור מרעננה, מזמינה אתכם לפתוח שנה חדשה עם מופע של ההרכב הכה מגניב, Doo-Wop Girls בו היא חברה ולהגיע למופע ווקאלי, תיאטרלי מהפנט במיוחד.
אלה, פרטים בבקשה?
"מדובר במופע הכולל שלוש זמרות, ששרות בהרמוניה קולית, במחווה מודרנית לקסם של שנות הארבעים. במופע שיתקיים בקפה ביאליק, אנחנו נותנות טוויסט לקלאסיקות מוזיקליות בעיבודים מחודשים בסגנון ה"דו וואפ" של שנות הארבעים, בערב שכולו חגיגת סווינג. החל מהשעה 22:45. תגיעו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר