קבוצת קט סל ב' של עירוני רעננה צילום באדיבות קבוצת קט סל ב' של עירוני רעננה צפון
קבוצת קט סל ב' של עירוני רעננה צילום באדיבות קבוצת קט סל ב' של עירוני רעננה צפון

קטסל ב' עירוני רעננה: "החבר'ה חיים ונושמים כדורסל"

קבוצת קט־סל ב' של עירוני רעננה צפון מרשימה העונה במסגרת ליגת מחוז רעננה א'. כשהם לא על המגרש, השחקנים הגיעו לדחוף ולעודד בכל משחק בית של קבוצת הבוגרים ומכנים את עצמם "האולטראס"

פורסם בתאריך: 24.5.17 20:30

בקבוצת קט־סל ב' של עירוני רעננה צפון היא אחת משלוש הנציגות של מועדון הכדורסל של עירוני רעננה במסגרת ליגת מחוז רעננה א', כשלצדה משחקות גם עירוני רעננה דקל ועירוני רעננה אחוזה. למועדון, אגב, קבוצת קט־סל ב' נוספת, עירוני רעננה, המשחקת במסגרת ליגת מחוז רעננה ב'.

את הקבוצה מאמן זו העונה השנייה אנדריי סלפקוב, כשבסגל עצמו 19 שחקנים, תלמידי כיתות ד'-ה'. "עבור מרבית השחקנים בקבוצה מדובר בשנה שנייה בליגה תחרותית ולעניין הזה יש חשיבות גדולה", מרחיב סלפקוב, "אחרי שהעונה שעברה הוקדשה בעיקר להשתשפות ולרכישת ניסיון, בעונה הנוכחית ניתן לראות אצל הקבוצה קפיצת מדרגה משמעותית". על הליגה אומר המאמן: "יש ליגה תחרותית. הקבוצות טובות והמשחקים מאתגרים, במיוחד בסיבוב השני".

על הפרקט הוכיחה עירוני רעננה צפון כבר ממשחקי הפתיחה שהעונה היא מתכוונת לדבר חזק בצמרת, כשלאחר עשרה מחזורים היא ניצבת בראש הטבלה במאזן נהדר של עשרה ניצחונות ללא הפסד. שלושה מתוך אותן ניצחונות הושגו במשחקי דרבי פנים אגודתיים, וסלפקוב מספר על הפיקנטריה: "כולנו מועדון אחד ומאוחד ומשחקי הדרבי תמיד נערכים באווירה טובה וחיובית. ברור שעבור השחקנים למפגשים הללו יש משמעות מיוחדת. בכל זאת, הם מתמודדים מול החברים שלהם".

משחקה הבא של עירוני רעננה צפון ייערך בסוף השבוע ובו היא תארח באולם לב הפארק את מכבי הוד השרון.

לוח האימונים של הקבוצה עומד על ארבעה בשבוע – שלושה מתוכם מוקדשים לכדורסל נטו ומועברים על ידי סלפקוב, כשאימון נוסף מוקדש לאתלטיקה וכושר גופני ומועבר על ידי המאמן דורון פוסק. רון נוה, המנהל המקצועי של עירוני רעננה, מעורב גם הוא, מלווה ומסייע. "זו קבוצה שמורכבת מחבר'ה רציניים, שחיים ונושמים כדורסל", מדגיש המאמן, "גם אחרי שנגמרים האימונים, הם ממשיכים לשחק. אגב, לקבוצה יש כללים ברורים הנוגעים למשמעת, זמנים, סדר וארגון, שאותם החבר'ה הפנימו ויישמו במהרה". על המטרות שהוצבו לקבוצה מפרט סלפקוב: "היעד העיקרי הוא כמובן לגדל שחקנים לשנים הבאות, להטמיע אצל החבר'ה את יסודות המשחק ולהשריש ערכים ותרבות ספורט. אני יכול לומר שיש כאן שחקנים מוכשרים מאוד, שאם ימשיכו לעבוד קשה, להתמיד ולהשתפר, בהחלט מסוגלים להגיע רחוק".

בכל כמה שבועות נוהגת הקבוצה לשבור את השגרה עם פעילות חברתית, כשבין השאר מדובר ביציאה משותפת לפארק הטרמפולינות SKY JUMP, לבאולינג ולארוחות משותפות. "הגיבוש מאוד חשוב לנו", אומר סלפקוב, "הוא תורם לקבוצה ומחבר בין השחקנים, כשאת האפקט רואים גם במגרש. צריך גם להחמיא למשפחות של השחקנים, שהקבוצה מאוד חשובה להם. ההורים עוזרים ותומכים, מעורבים אבל לא מתערבים".

השחקנים הצעירים הפגינו העונה נוכחות בולטת במשחקי קבוצת הבוגרים של עירוני רעננה בליגה הלאומית. "החבר'ה קוראים לעצמם 'האולטראס של עירוני רעננה', והם הגיעו לכל משחק בית דחפו ועודדו", מציין סלפקוב, "אגב, כחלק מחיזוק האינטראקציה בין קבוצת הבוגרים לקבוצות הצעירות באגודה, לאורך העונה שחקני הבוגרים הגיעו לאימונים שלנו, שוחחו והצטלמו עם החבר'ה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר