ג'ורדן פושה. צילום: הפועל רעננה

כלום לא הולך: רעננה הפסידה 1:0 למכבי תל אביב

למרות יכולת רעה של הצהובים, מנחם קורצקי, בהופעת בכורה מחודשת על הקווים, לא הצליח להשיג נקודות: "פספסנו הזדמנות לעשות תוצאה טובה"

פורסם בתאריך: 5.11.17 23:57

לא בכל יום תתפוס הפועל רעננה את מכבי תל אביב ביכולת כל כך חלשה. את זה שאפקט חילופי המאמנים לא בדיוק עובד ברעננה כבר הבנו, והיום (ראשון) קיבלנו הוכחה נוספת עם הפסד 1:0 לצהובים של ג'ורדי קרויף. המאמן החדש החליט להעלות בהרכב את שניר שוקר ועמנואל אמבולה במקומם של ירדן כהן ויובל טיטלמן.

האחרונה בטבלה ספגה כבר בדקה ה-10 מרגלו של אור דסה, שהבקיע שער בכורה בהופעת הבכורה שלו בהרכב של מכבי. דור חוגי חזר מפציעה ארוכה כשעלה כמחליף בדקה ה-63 אך לא עזר לאדומים לכבוש, במשחק שנערך בנתניה לעיניי 2,500 צופים.

 

"פספסנו הזדמנות לעשות תוצאה טובה", אמר מנחם קורצקי בסיום. "נצטרך לשפר כמה דברים. קיבלנו גול מנאיביות וחוסר ריכוז של רגע. מנגד, הגענו להרבה מצבים ואני מאמין שגם עם החומר הזה נדע להפיק יותר. אני מחפש למצוא שחקן או שניים שיחזקו אותנו. אני לא מפחד מעבודה, אני מאמין שנשאר בליגה".

הרכב: תומאש קושיצקי, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, שניר שוקר (75, פלורין פורצ'ה), מוחמד שכר (56, כארם ארשיד), שמעון אבוחצירה (63, דור חוגי), ג'ורדן פושה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר