כיתת המחוננות באמי"ת צילום יח"צ
כיתת המחוננות באמי"ת צילום יח"צ

השר בנט אישר פתיחה של כיתת מחוננות בבית החינוך אמי"ת רננים

הכיתה תיפתח בשנת הלימודים הבאה וההרשמה החלה החודש ותמשיך עד לסוף ינואר הקרוב

פורסם בתאריך: 13.11.17 15:23

בית החינוך אמי"ת רננים הודיע כי בשנת הלימודים הבאה יפתח מסלול לתלמידות מחוננות מהמגזר הדתי. את פתיחת המסלול הובילו מנהלת בית החינוך, עפרה פאר, מנהלת התיכון ורדה שלום ומנהלת חטיבת הביניים, אסתי פרידמן. חברות צוות ההנהלה פנו לשר החינוך נפתלי בנט בביקור רשמי שערך בבית החינוך בבקשה לפתוח מסלול שייתן מענה לתלמידות מחוננות מאזור המרכז, מאחר ותלמידים מחוננים מהווים כשניים עד שלושה אחוז מאוכלוסיית התלמידים בארץ ויש לתת להם מענה גם במגזר הדתי. שר החינוך הרים את הכפפה ובשיתוף עיריית רעננה , אישר את פתיחת המסלול.

המסלול הייעודי יכוון את התלמידות שימצאו מתאימות למיצוי יכולות אקדמאיות במגוון תחומי דעת על פי נטייתה של כל תלמידה, וזאת בליווי צוות חינוך והוראה בעלי הכשרה להדרכת מחוננים.

אסתי פרידמן, אמרה היום: "אנו מאמינים במציאת פתרון אישי לכל תלמידה – בין אם מדובר בתלמידות החינוך המיוחד, תלמידות עולות – וכעת גם תלמידות מחוננות. מעכשיו אין צורך לבחור בין חינוך ציוני דתי לבין מסלול למחוננים, שניהם קיימים באמי"ת רננים. אנו מזמינים את המתאימות להירשם באופן מקוון באתר לתלמידים מחוננים במשרד החינוך."

 

הרישום למבחנים נערך החל מהחודש ועד 31.1.2018 באתר משרד החינוך אמצעות טופס מקוון. המבחנים מתקיימים במהלך החודשים דצמבר וינואר בלבד לקראת שיבוץ בכיתות המחוננים בשנת הלימודים שלאחר מכן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר