שלומי קוריאט. צילום יח"צ
שלומי קוריאט. צילום יח"צ

סופ"ש רענני: שלומי קוריאט ופיקניק משפחות בספורטק

וגם, הברים בעיר מתכוננים ליום העצמאות עם מבצעים, פינוקים ופלייליסטים ישראלים משובחים

פורסם בתאריך: 13.4.18 07:47

# בית שמואלי, המרכז ליהדות מתקדמת, מזמין אתכם לקבלת שבת ישראלית, בסימן 70 למדינת ישראל בהובלת הרבה חן בן אור צפוני. מה מחכה לכם? התכנסות ופעילות מוזיקלית להורים וילדים, קבלת שבת וגם פיקניק קהילתי ישראלי על הדשא. יום שישי 13/4 בשעה 17:00, ספורטק נווה זמר רעננה

# הטירוף באליס בר (לשעבר צרכניה 2.0) לא מפסיק וביום שישי מחכה לכם הסיבוב השביעי של המקום החדש. מה יהיה שם? טרפת ופינוקים כולל אלכוהול משובח במחירים שעוד לא הכרתם ומבצעים מטורפים על הצ'ייסרים לסגירת שבוע כמו שצריך ! יש די ג'י שמנצח על הפלייליסט והכניסה חינם עד 23:30.

# תפילה חגיגית עם החזן ברי בראון בהשתתפות מקהלת "עץ חיים" ובניצוחם של מוריס כץ ומשה כהן(פרשת "תזריע – מצורע"), מחכה לכם בשישי  בשעה 18:35 ושבת  בשעה 8:00, בבית הכנסת הגדול ברחוב אחוזה 103, רעננה. האירוע בהשתתפות רב העיר יצחק פרץ, מר אריה פרידמן ראש המועצה הדתית וראש העיריה איתן גינזבורג.

# רוצים להקדים את חגיגות העצמאות, לרקוד הורה וליהנות מפלייליסט של המאה שעברה? כדאי שתתייצבו במוצ"ש הכי ישראלי בשרון, המתקיים מדי מוצ"ש במרפ'יס. מדובר בליין קבוע עם אווירה טובה, תפריט מיוחד של מנות ישראליות(כולל פיתות, חומוס, פלאפל ובירות ישראליות) וגם מוזיקה עברית מכל הזמנים, מימי קום המדינה, דרך הורה, שירי להקות צבאיות וכלה בלהיטים ישראליים מכל הזמנים.

 

# מופע סטנד אפ – שלומי קוריאט("פרוזק", "הבורר"), מי שזכה בכל הסופרלטיבים האפשריים ונחשב לשחקן איכותי,חוזר לבמות במופע סטנד אפ עם איכויות השמורות רק לו ועם דמויות וסיטואציות המוכרות לכולנו. מוצ"ש בשעה 21:30, משכן למוזיקה ואומנויות.

# אחרי התיקו המאכזב מול הפועל עכו במחזור האחרון, תנסה הפועל רעננה לתקן את הרושם כשתתארח ביום שבת (18:00, קרית שמונה) אצל עירוני קרית שמונה ומאמנה חיים סילבס. האדומים רחוקים שבע נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום, ויודעים שניצחון מול הצפוניים יבטיח להם כמעט בוודאות עונה נוספת בליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר