שלומי שבן. צילום אריאל ואן סטראטן
שלומי שבן. צילום אריאל ואן סטראטן

סופ"ש רענני: שלומי שבן במשכן והשוקה מרקט בשנקין

וגם, מבצעים מפנקים בברוקלין ובונטורה, ותערוכת יחיד של האמנית רוני סתר בגלרית יד לבנים

פורסם בתאריך: 11.5.18 08:18

בג'יימס ביר פקטורי רוצים שתגיעו גם בשישי וגם בשבת, אז איך הם מפתים אתכם להגיע? עם מבצע מפנק שיגרום לכם גם לגייס חברים וקולגות ופשוט להתייצב. מה בתפריט? שישי מבצע HAPPY HOUR על כל הבירות מהשעה 11:00 ועד השעה 12:00 ואילו במוצ"ש אנחנו פותחים בשעה 20:30 ומזמינים אתכם למבצע 1+1 על הבירות, כולל הבירה האהובה HOPPY WHEAT, למשך שעה בלבד. שווה, לא?

בשישי כדאי שתתייצבו בברוקלין בר ברעננה, שם מחכים לכם די ג'י וייב על עמדת המוזיקה עם פלייליסט מטורף, אנשים יפים שיעשו יחד איתכם פוזות לגלריית התמונות בפייס וגם בר מושקע עם מסלולים יחידים במינם שיגרמו לכם לשתות עד לא ידע ולחזור הביתה עם מונית או נהג תורן. כל הפאן פאן הזה מתחיל בשעה 22:00.

בשנקין בר מחכה לכם שבת מטורפת עם השוקה מרקט, ליין שהתחיל בשבת שעברה וזכה להצלחה מטורפת. מה הפעם? דימה והסכינים על עמדת האש, עישון וצליית בשרים, עם אווירת שוקה קייצית, מלבי ופרישייק הבית, עמדת קוקטיילים בחסות הנדריקס ג'ין, עמדות ודוכנים למכירת בגדי ים, בגדים יד שניה, תכשיטים וציוד גלישה וסקייטבורד(תרומה של עמדות המכירה לעמותת בין הכיסאות)*, ועוד מלא הפתעות ודי ג'י אחד תותח שמנצח על המוזיקה שתכניס אתכם למוד, אור זיו. שבת 12/5 החל מהשעה 13:00,תגיעו רעבים. אגב, בשעה 14:00 יעלו להופעה חיה, להקת JumBoosh , שיעיפו את כולנו עם גרוב ים תיכוני.

יואב קוטנר מגיע למשכן למוזיקה ואומנויות ביום שבת 12/5 בשעה 21:00, עם המופע "פסקול ישראלי". בשבת הקרובה הוא יארח את הזמר והיוצר שלומי שבן,מהמוזיקאים המקוריים והמצליחים בישראל.

שי לוי מהמרפ'יס בר רוצה שתבואו לבקר במוצ"ש בליין העברי הכי חזק בעיר שמתחיל בשעה 22:00 ומסתיים בהורה הרבה אחרי חצות. אז חוץ ממטעמים בניחוח ישראלי כמו פלפל, חומוס ופיתות מחכים לכם במקום אנשים יפים, אנרגיה טובה ופלייליסט של שירים ישראליים מכל הזמנים, חלקם עוד מקום המדינה. וכן, יש גם אלכוהול תוצרת הארץ.

תערוכת יחיד של האמנית רוני סתר, "מה שהיה ומה שעשוי היה להיות", תוצג החל  ממוצ"ש הקרוב 12.5.18 ועד מוצ"ש 14.7.18, בשתי הקומות של הגלריה העירונית בעיר, ובמקביל בגלריה שבמבואת בית עיריית רעננה. התערוכה כוללת מיטב עבודותיה של  האמנית רוני סתר, שנוצרו בהשראת עולם הסיפורת, ומוצגת בעיר בסימן חודש הקריאה המצוין בעיר ופסטיבל "על כנפי הדמיון". בין העבודות, רישומים ידניים בחריטה על גבי שקף דורטרנס, מוארים בתאורת לד אחורית, משולבים לעיתים בהדפסות תלת-ממד ויציקות פליאוריתן קריסטל, "מאירים" סצנות מסיפורי ילדים שכתב הסופר הגרמני אריך קסטנר: "אמיל והבלשים" "אורה הכפולה"; "פצפונת ואנטון"; "35 במאי".  לצדם – עבודות בטכניקה זהה לרומן פרי עטו של אלפרד דבלין – "ברלין-אלכסנדרפלאץ". רומן שבדומה לסיפורי קסטנר נכתב בתקופת רפובליקת ויימר.

 
התערוכה תושק באירוע חגיגי, בגלריה שבבית יד לבנים, במוצ"ש 12.5.18, בשעה 20:30. הערב יכלול קטעי שירה קלאסית בגרמנית מאת הסולנית ליאור נחמד ובדואט עם נועם צדיקריו. התערוכה  "מה שהיה ומה שעשוי היה להיות", פתוחה לציבור הרחב. מועדי הביקור בגלריה העירונית: ימים א'-ה' 19:00-9:00 ימי ו' 12:30-9:00, שבתות 12:30-11:00 מועדי הביקור בגלריה שבבית העירייה: ימים א'-ה' 16:00-8:00

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר