שלמה גרוניך. צילום דניאל צ'צ'יק
שלמה גרוניך. צילום דניאל צ'צ'יק

עצומה: לא לאפשר לשלמה גרוניך להופיע בכפר סבא

נגד גרוניך הוגשה בספטמבר תלונה במשטרה שחלה עליה התיישנות, על הטרדה מינית לפני 25 שנה. הוא אמור להופיע בשבוע הבא בהיכל התרבות בעיר

פורסם בתאריך: 30.11.17 08:45

עצומה נפתחה נגד הופעתו של הזמר שלמה גרוניך בכפר סבא. גרוניך אמור להופיע ב-9 בדצמבר בהיכל התרבות בכפר סבא, יחד עם אלון אולארצ'יק ואנסמבל גלרון, בהופעה הנקראת "אחרי הכל, בואו נתחבק".

"מספר עדויות התפרסמו בתקשורת על תקיפה מינית על ידי האמן שלמה גרוניך", נכתב בעצומה, "בקרוב יופיע גרוניך יחד עם האנסמבל הכפר סבאי גלרון, האהוב מאוד על התושבים. אנחנו מאמינים ומאמינות כי כספי ציבור המושקעים בתרבות בעיר – צריכים להיות מושקעים באנשים שאין נגדם עדויות שכאלו. אנחנו קוראים לעיריית כפר סבא למצוא אמן, ורצוי – אמנית, להחליף את גרוניך ולהופיע עם אנסמבל גלרון".

 

נזכיר שבחודש ספטמבר, לפני שעמד לקבל את פרס שר החינוך לתרבות יהודית בתחום מפעל חיים, הוגשה נגד גרוניך תלונה במשטרה על הטרדה מינית בעקבות מקרה שאירע לפני 25 שנה, תלונה שחלה עליה התיישנות. בעקבות זאת פורסמה עדות נוספת.

בתגובה ששלח לעירייה ב-16 בנובמבר עו"ד דני רונן, בשמו של גרוניך, בעקבות דרישתה של חברת המועצה פליאה קטנר לבטל מתן חסות על הופעתו, נכתב כי "לא מתנהלת ולא התנהלה כנגד מרשנו כל חקירת משטרה בעניין הטרדות מיניות. אכן פורסם בתקשורת כי הוגשה כנגד מרשנו תלונה על הטרדה שנטען שבוצעה לפני 30-25 שנה, אולם למיטיטב הבנתנו המשפטית, התיאור שפורסם בתקשורת אינו עולה כדי הטרדה או כדי עבירה אחרת כלשהי, ובמשטרה בחרה שלא לנהל חקירה ולא לפנות אל מרשינו בדרישה לקבלת גרסה לתלונה זו, ככל שאכן הוגשה. פרט לכך לא ידוע על הגשת תלונות".

תגובת העירייה: "ממכתב מעורך דינו של שלמה גרוניך עולה כי לא מתקיים כנגד שלמה גרוניך אף הליך משפטי. עיריית כפר סבא תבדוק את הנושא ותינהג בהתאם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר