התחנה המרכזית בכפר סבא. צילום ניר קידר
התחנה המרכזית בכפר סבא. צילום ניר קידר

לא מוצאים את תעודת הזהות שלכם? נסו בתחנה המרכזית בכפר סבא

מה עושות עשרות תעודות זהות, רשיונות נהיגה ודרכונים בסניף רב קו בתחנה המרכזית של כפר סבא?

פורסם בתאריך: 4.12.17 09:56

אם אתם שוברים את הראש איפה שמתם את תעודת הזהות, רישיון הנהיגה או הדרכון שלכם, כדאי לכם לבדוק בסניף רב קו בתחנה המרכזית בכפר סבא. באחת המגירות בדוכן רב קו במקום, כך מספרת תושבת העיר, ממתינות תעודות זיהוי מסוגים שונים לבעליהן ששכחו אותן שם, כדי שיגיעו לאסוף אותן.

"תושבי כפר סבא היקרים, רציתי להעלות למודעות נושא בעקבות חוויה לא נעימה שקרתה לי ולעוד רבים מהתושבים בלי ידיעה", כותבת התושבת בדף של קבוצת הפייסבוק המקומית כפר סבא שלנו, "הלכתי להוציא כרטיס רב קו בתחנה המרכזית. הנציג שם מבקש תעודה מזהה, סורק אותה ותוך כדי הוא מתחיל לשאול שאלות, מצלם את התמונה ומתחיל להסביר לך על הכרטיס ומחירים וכו'. כשסופסוף מקבלים את הכרטיס, אחרי זמן לא קצר, רק בא לך ללכת. אז אתה הולך משם וממשיך בעיסוקים האישיים. וכשמבקשים ממך תעודה מזהה במקום כלשהו אתה מחפש בהיסטריה ולא מוצא, מתחיל לשחזר את צעדיך ואיפה שמת את התעודה. ואז נזכר שעשית רב קו וסרקו אותה ולא החזירו את התעודה".

 

בהמשך היא כותבת: "עכשיו שיהיה ברור – אני לא מאשימה אף אחד בחוסר אחריות. אנחנו אחראים על מעשינו. אבל היום, כשהלכתי לבקש אותה בחזרה, התפלאתי לראות שהם מכירים את הסיפור ולא רק זה, יש להם מגירה שלמה של תעודות זהות, דרכונים ורישיונות של אנשים שכמוני 'שכחו' את התעודה המזהה. אני בטוחה שרבים כבר הלכו ושילמו קנס במשרד הפנים להנפקה מחדש. אבל יש בי תקווה שאלו שלא, ייגשו לסניף של רב קו במרכזית כפר סבא ויקבלו בחזרה את התעודה".

תגובת משרד התחבורה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר