מכללת בית ברל. צילום ניר קידר
מכללת בית ברל. צילום ניר קידר

מכללת בית ברל תכשיר מפוטרי טבע להוראת כימיה בתיכונים

משרד החינוך יממן את הלימודים באמצעות הלוואה שיעניק לסטודנטים במסלול הייעודי

פורסם בתאריך: 25.2.18 13:09

המכללה האקדמית בית ברל תכשיר את מפוטרי חברת טבע שהם אקדמאים בעלי תארים מתקדמים, כימאים ואנשי מחקר, להוראה בכימיה בחטיבות העליונות בבתי הספר.

בהודעה של המכללה נמסר שמשרד החינוך ילווה את הסכום הדרוש למימון הלימודים, וכי המשרד פנה מיוזמתו הן למפוטרים והן למכללה, שהתבקשה לבנות תוכנית מיוחדת כך שהמפוטרים יוכלו להיקלט בבתי הספר כבר בשנת הלימודים הבאה. את הלימודים יממן המשרד באמצעות הלוואה מותנית, במסגרתה יתחייבו בוגרי המסלול לעבוד בבתי הספר במשך שנתיים בהיקף משרה של לפחות 65 אחוז. בשבוע שעבר נערך למפוטרי טבע מפגש חשיפה לפרויקט, והלימודים עתידים להתחיל בתחילת חודש מרץ .

"התבקשנו לבנות תוכנית ייחודית, שלוקחת בחשבון את הידע הרב והניסיון שיש לכימאים ואנשי המחקר והפיתוח, שעבדו שנים רבות בטבע וגם כמובן להתחשב בעובדה שאין להם שום ידע בתחום ההוראה", מספרת ד"ר תמי ירון ראש התוכנית להסבת יוצאי טבע להוראה, "מדובר בתוכנית מקוצרת, במסגרתה הם ילמדו יום או יומיים בשבוע, ועוד יום של התנסות מעשית בבתי הספר. השאיפה היא שהם ישתלבו בבתי הספר כבר בשנת הלימודים הבאה ויחלו את הסטאז' שלהם".

ד"ר ירון הוסיפה: "אנחנו רואים בהון האנושי שמגיע מטבע, חיזוק משמעותי למערכת החינוך בכלל, ולהוראת הכימיה בפרט. הם ללא ספק יכניסו חדשנות למקצוע ויפתחו אופקים חדשים לתלמידים. השאיפה היא שנראה נהירה של הדור הצעיר לתחומי המדעים והמחקר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר