מימין: מירית שקד-ברק, הדר לביא. צילומים אבישג שאר - ישוב, נועה קוסקי
מימין: מירית שקד-ברק, הדר לביא. צילומים אבישג שאר - ישוב, נועה קוסקי

מירית שקד-ברק קוראת להדר לביא לחבור אליה. לביא: אין תגובה

על רקע ההאשמות ההדדיות של המועמדים בפרשת "רוטשילד 55", קוראת שקד-ברק ללביא לאחד כוחות נגד "הנהגה גברית וכוחנית שמונעת משיקולי אגו". האם לביא תרים את הכפפה?

פורסם בתאריך: 24.10.18 23:02

המועמדת לראשות העיר מירית שקד-ברק קראה הערב במסיבת עיתונאים למועמדת הדר לביא לחבור אליה. ההודעה יצאה על רקע ההאשמות ההדדיות של המועמדים עו"ד יובל לוי וצביקה צרפתי בפרשת "רוטשילד 55" שנחשפה בצומת השרון.

"כבר לפני מספר שבועות התרעתי על מה שעכשיו יוצא לאור בצורה כל כך בוטה", אמרה לשקד-ברק בהצהרתה. "כפר סבא לא יכולה להרשות לעצמה אחרי הטראומה שהיא עברה עם עננת פרשת השחיתות שמרחפת מעליה, לא את יוסי סדבון, לא את רפי סער, לא את יובל לוי ולא את צביקה צרפתי. זה מאשים את זה, זה שופך כסף על זה, זה מקבל כספים מעבריינים מורשעים. עיר כמו כפר סבא לא צריכה אותם. אני לא שופטת לא בית משפט ולא פרקליטות. יובל קרא לצרפתי לפרוש וצרפתי קרא ללוי לפרוש. זה לא מה שכפר סבא צריכה. נוצר מצב שיש שתי מתמודדות שבאות ממקום אחר לגמרי, הדר לביא ואני. אני מאוד מעריכה אותה, אנחנו לא מכירות את תחנת המשטרה ואת בתי משפט. אנחנו שתי נשים צעירות שבאות להציע לעיר משהו חדש, צעיר ומרענן שבא ממקום נקי. אני קוראת לך הדר לביא להצטרף אליי, לחבור אליי, כדי שנוכל להביא את העיר למקום אחר. רק יחד נוכל להתמודד עם ערימת הרפש הזאת. אני מבקשת ממך לחבור אליי כי יש לי את הניסיון המוניציפאלי בכנסת, ניסיון עשיר, ויש לי את היכולת להתמודד עם המאבקים האלה. העיר במשבר והיא צריכה מנהיגה חזקה שתוכל להוביל אותה למקום אחר ולעמוד בלחצים הגדולים האלה. בואי נשב מחר בבוקר בכל מקום שתרצי וכך נוכל לאחד כוחות ויחד נוכל להצליח. יש לנו סיכוי ככה לנצח את מערכת הבחירות הזאת. הדר אני קוראת לך".

מירית מה זה אומר שהדר לביא תחבור אלייך?
"היא תפרוש מהמרוץ ותחבור אליי ותחת הנהגתי נוביל את העיר הזאת יחד. ביחד יש לנו סיכוי גדול לנצח את הכוחות שאנחנו לא רוצות ורוצים שישלטו בעיר בשנים הבאות בתפקידים בכירים".

האם את מתכוונת להציע לה את מספר 2 או רוטציה כלשהי?
"הכל פתוח. נשב, נדבר ונגיע להבנות".

האם יצא לך לדבר איתה לפני מסיבת העיתונאים?
"היו לנו מגיעים וכל אחת המשיכה בדרכה, אבל היום ראינו את הרפש שיצא לאור בצורה כל כך בוטה עם הנהגה גברית וכוחנית שמונעת משיקולי אגו. ולכן עכשיו כשהעיר במשבר היא חייבת מנהיגה עם ניסיון שיכולה להתמודד עם נושא השחיתות".

הדר לביא מסרה: "אין תגובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר