הרכב שנפל לבולען. צילום דור קוגלר
הרכב שנפל לבולען. צילום דור קוגלר

רכב נפל לבולען בכפר סבא. צפו בתמונות ובסרטון מהחילוץ

הרכב נפל לבור ענק שנפער בכביש, סמוך לקניון G, בלילה שבין חמישי לשישי. בעל הרכב: "זה מחדל". העירייה: "במקום מתבצעות עבודות תשתית של תאגיד המים והביוב, ועל כן האספלט במקום זמני"

פורסם בתאריך: 29.10.18 14:56

בולען נפער על הכביש סמוך לקניון G בכפר סבא ורכב נפל לתוכו בלילה שבין חמישי לשישי האחרונים – תמונות של האירוע פורסמו לראשונה בעמוד הפייסבוק "ביקורת בונה". צומת השרון שוחח בלעדית עם נהג הרכב, דור קוגלר, בן 30 נשוי מזה שבוע וחצי, שיצא מהקניון בעשרה לחצות בלילה.

רכב שנתקע בבולען. צילום דור קוגלר

הבולען. צילום דור קוגלר

הבולען. צילום דור קוגלר

רכב שנתקע בבולען. צילום דור קוגלר

הרכב שנפל לבולען. צילום דור קוגלר

"יצאתי עם הרכב מהקניון ועברתי בדרך הביתה בצומת הסמוך במטרה לפנות שמאלה לרחוב ויצמן. עמדו רכבים לפני ברמזור, גלשתי לאט, ואז הרכב שלפני עשה סטייה מהירה ולא הבנתי למה", מספר קוגלר, "חשבתי שהוא רצה לפנות ימינה ולא שמאלה ברמזור והתחרט. המשכתי אחריו ופתאום הרכב שלי נפל למטה ונעצר בחוזקה. הייתי בטוח שזו מהמורה קטנה וניסיתי לעשות רוורס וזה לא עבד כל כך. יצאתי מהרכב, והרבה אנשים עצרו אחרי ויצאו מהמכוניות. רק אז ראיתי שהרכב שלי יושב בתוך חתיכת בור חלול ועמוק שאולי עשרה אנשים בוגרים יכולים להיכנס אליו. התקשרתי מיד למוקד העירוני 106 להודיע על המפגע, ותוך דקות והגיע רכב שלהם לחסום את אחד הצירים כדי שאנשים לא יעברו שם. כוחות השיטור הגיעו מאוד מהר, אבל אני חולצתי רק בחמש בבוקר".

למה כל כך הרבה זמן?

"כי בהתחלה הייתה לי איזו אי הבנה עם הביטוח לגבי מי יבוא לחלץ אותי. רק ברבע לשתיים בלילה עדכנו אותי שתוך שעתיים יגיע רכב החילוץ. הוא הגיע תוך שעתיים וחצי והתחילו את החילוץ בארבע ורבע. העניין הוא שאת החילוץ הוא לא עשה לבד כי היינו צריכים עזרה של כלים כבדים, של אותם פועלים שהגיעו כדי לסתום את הבור (צפו בסרטון). הזמינו את קבלן העבודות, שקרא למי שעשה את העבודה בפועל, חבר'ה מאזור נצרת. העניין שבמהלך הזמן הזה הרכב המשיך לשקוע באיטיות וזה התחיל להיות קריטי".

מה הרגשת כשהבנת שהרכב בבור?

"לא נכנסתי להיסטריה, אבל ברור לי שיצאתי בנס ושזה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע. יצאתי מהרכב כי נראה לי נכון לצאת, אבל לא ידעתי מה יש מתחתיי. למעשה, החור היה גדול וכשאני מוציא כמה עשרות קילו ממנו זה יכול להזיז דברים. אם היו איתי עוד אנשים ברכב היינו בוודאות שוקעים יותר והיה יותר מסוכן לצאת. אשתי הייתה בהלם, היא הגיעה להיות איתי חלק מהזמן".

ניסו להסביר לך למה זה קרה?

"לא".

שאלת?

"זה פחות עבר לי בראש. תראה, ירד גשם באותו הלילה, אולי המים חלחלו וגרמו לדברים לקרוס. מה שמוזר הוא שאני לא חושב שהרכב שלי גרם לבור להיפתח. לדעתי הוא היה שם ולא הבחנתי בו בגלל צפיפות הרכבים ברמזור. כשהרכב שלי נכנס לבור הוא גדל. אני מניח שהוא היה מאוד טרי כי לא שמו מחסום. אולי אנשים לא הבחינו בגודל הבור והיו אדישים לסיטואציה, כי דבר לא גרם להם להתקשר ל-106. איך קורה שיש בכביש כזה בולען? זה מחדל. מבצעים שם עבודות בכביש, והשאלה היא איך קורה שמכסים את הכביש ולא ממלאים אותו כמו שצריך".

העירייה העבירה את תגובת תאגיד המים והביוב "פלגי שרון": "מיד עם היוודע דבר התקלה, הגיעו למקום תוך זמן קצר צוותים מקצועיים וטיפלו במפגע שנוצר בעקבות מזג האוויר הסוער. חשוב להדגיש כי במקום מתבצעות בימים אלה עבודות תשתית של תאגיד המים והביוב, ועל כן האספלט במקום זמני. המפגע טופל וננקטו צעדים על מנת שלא ישנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר