מזכירות מועצת הנוער החדשה. צילום: עיריית כפר סבא
מזכירות מועצת הנוער החדשה. צילום: עיריית כפר סבא

בתום ספירת הקולות: ליאון עיוואן היא יו"ר מועצת התלמידים החדשה של כפר סבא

עיוואן שימשה בקדנציה הקודמת של המועצה כסגנית היו"ר היוצא, גל רבינוביץ'. נבחרו גם מזכל"ית, מבקרת ואחראים על תחומי התרבות והערכים

פורסם בתאריך: 7.11.18 13:40

ליאון עיוואן, תלמידת כיתה י"ב בתיכון גלילי, היא יו"ר מועצת התלמידים הנכנסת של כפר סבא. עיוואן, ששימשה בקדנציה הקודמת של מועצת הנוער כסגנית היושב ראש היוצא גל רבינוביץ', נבחרה הפעם לתפקיד היו"ר אחרי שזכתה ברוב הקולות מבין 97 נציגים ופעילים של מועצות הנוער הבית ספריות ותנועות הנוער בעיר.

את מזכירות מועצת הנוער העירונית הנכנסת בכפר סבא מרכיבים שבעה בני נוער. פרט לעיוואן נבחרו גם מאי דקל, תלמידת כיתה י"א בתיכון "אורט שפירא", לתפקיד סגנית היו"ר, שלי רבני מכיתה ט' בחטיבת הביניים "בר לב" נבחרה לתפקיד מבקרת המועצה, עומרי פייבל נבחר לדובר המועצה, ענבר פייבל נבחרה למזכ"לית, גאיה שבת מתיכון גלילי נבחרה לרכז את תחום התרבות, הפנאי והאירועים, ומוני יורדונוב ירכז את תחום ערכים וחוקה.

במסגרת פעילותה אמורה מועצת הנוער לדון בנושאים החשובים בסדר יומם של בני הנוער בכפר סבא, ופועלת לקידום הנוער מול הגופים והארגונים השונים, בעיקר מול העירייה. כמו כן, נציגי המועצה משתתפים בוועדות העירייה השונות ומקיימים פגישות קבועות עם ראש העיר. את פעילותם מאגד אגף נוער, צעירים וקהילה בניהולה של מירב הלפמן, ועל הנחייתם אמונה חווה הייטי אלל, מנהלת מדור הדרכה ומנהיגות צעירה.

חברי המזכירות נפגשים אחת לשבוע במרכז הנוער העירוני, בה דנים החברים בנושאים הקשורים לבני נוער, מקדמים זכויות של נוער, ומארגנים אירועי פנאי וערבי שיא, כמו למשל במת נוער ביום העצמאות או יריד תעסוקה לנוער וכן פעילות התנדבותית בקהילה.

"כפר סבא התברכה בבני נוער מצוינים, אכפתיים, מעורבים ובעלי מודעות קהילתית גבוה, אני גאה לומר שמועצת הנוער העירונית בכפר סבא הינה המועצה הגדולה ביותר בארץ שמובילה תהליכים ודואגת לזכויות ולתרבות הפנאי של בני הנוער בעיר. ברצוני להודות לגל רבינוביץ היו"ר היוצא על שנה מלאת עשייה ולברך את ליאון בקדנציה פורייה. וכמובן לחוה הייטי אלל שמסיימת שש שנים בהם הנחתה את המועצה ועשתה זאת בצורה מעוררת השראה", אמרה הלפמן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר