שוד האישה בשיכון ותיקים בכפר סבא. צילום מתוך הסרטון
שוד האישה בשיכון ותיקים בכפר סבא. צילום מתוך הסרטון

הסרטון שעורר סערה: שלושה נערים נעצרו בחשד ששדדו אישה ברחוב כפר סבא

מצלמות אבטחה קלטו את הנערים חוטפים באלימות תיק מאישה. שבוע לאחר המקרה, ולאחר עשרות אלפי צפיות בסרטון ברשתות החברתיות, עצרה המשטרה שלושה חשודים

פורסם בתאריך: 21.11.18 23:04

סרטון שהופץ ברשת המתעד באמצעות מצלמות אבטחה שלושה נערים גונבים באלימות תיק מאישה תוך שהיא מועדת ונופלת על הכביש, מעורר סערה. לצומת השרון נודע כי האישה המצולמת בסרטון הגישה לפני כשבוע תלונה במשטרה ולא ברור כיצד הסרטון הגיע לידי המפיצים. היום בצהריים, אחרי עשרות אלפי צפיות בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, הודיעה המשטרה על מעצר שלושת החשודים, תושבי נתניה, בגילאי 16 ו-17.

הסרטון הופץ הבוקר בפייסבוק בעמוד של Hila Kobi Adut, והגיע בשעתיים האחרונות ליותר מ-75 אלף צפיות. האירוע קרה ברחוב אנילביץ' בשכונת ותיקים בעיר. על פי פרסומים שונים ברשת, בתיק היו תמונות של בעלה המנוח שנפטר לאחרונה, ושהיא מתחננת לקבל את התיק בחזרה. מהמשטרה נמסר כי האישה, תושבת כפר סבא, נחבלה בפניה ובידה לאחר שהותקפה ונזרקה אל הכביש, שנגרמו לה שטפי דם רבים, ושהיא פונתה לקבלת טיפול בבית החולים מאיר.

בין מאות התגובות לסרטון כתבה תושבת העיר:" ילדים ללא כל מצפון ומוסר. מדינה רווית אלימות. ראש העיר חייב לטפל בעוולות חברתיות ובסטנדרטים להם הורגלנו של טשטוש הגבול בין המותר לאסור". אחר כתב: "אין חמלה אין רגישות אין כבוד איבדו צלם אנוש כמה רוע תת רמה ילדים ארורים דור מכוער עצוב וכואב מאוד אמן שישברו להם את הידיים והרגליים ויזרקו אותם למוסד סגור. רעים". "איזה עצוב לראות אישה זרוקה על הכביש ואף אחד לא עוזר לה לקום או להגיש לה עזרה, מסכנה", כתבה אחרת. "אני הולכת תמיד עם ילדים ונכדים כי מפחיד לצאת לבד מהבית אנחנו המבוגרת במעצר בית תמידי. הלוואי שיכניסו אותם למעצר לכמה שנים טובות אולי ילמדו לקח ואחרים לא יעשו זאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר