אורלי פרומן צילום עזרא לוי
אורלי פרומן צילום עזרא לוי

מנהלת אגף החינוך מסיימת את תפקידה: תרוץ לכנסת במפלגה של בוגי יעלון

פרומן החלה את עבודתה בעיריית כפר סבא באוקטובר 2016, וקידמה הכנת תוכנית אסטרטגית לחינוך בעיר. העירייה תצא למכרז לתפקיד מנהל/ת האגף

פורסם בתאריך: 1.1.19 17:41

מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא, אורלי פרומן, הודיעה הבוקר לראש העירייה רפי סער כי בכוונתה לסיים את תפקידה ולהתמודד בבחירות הקרובות לכנסת במפלגתו של משה (בוגי) יעלון. בימים אלה תצא העירייה למכרז לתפקיד מנהלת האגף.

"השליחות החברתית והחינוכית לה אני מקדישה את חיי היא שהובילה אותי לקחת אחריות ולמצות את כל מרצי, ניסיוני ויכולותיי בכל התפקידים בהם כיהנתי במערכות החינוך והתרבות עד היום", אמרה פרומן, "אותה שליחות היא שהנחתה אותי גם בקבלת ההחלטה להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ולשמש כנבחרת ציבור. וזאת כדי להביא לידי מימוש גם ברמה הלאומית הממלכתית, בחקיקה ובהובלת מיזמים ערכיים, את ההשכלה, החינוך והתרבות בישראל אשר אין חשוב מהם בעיני כמרכיב יסוד בחוסן הלאומי שלנו. הצטרפתי למפלגה החדשה של רא"ל במיל. הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

"אני מבקשת להודות לראש העיר מר רפי סער, ולמנכ"ל העירייה מר איתי צחר על האמון שנתנו בי ועל תמיכתם בדרכי. אני מודה מאוד לצוות אגף החינוך ומאחלת להם, לעמיתיי ממשרד החינוך ולכל סגלי החינוך וההוראה, לתלמידות ולתלמידים הצלחה גדולה. היתה לי הזכות להוביל מערכת עניפה ומשובחת שכולה נשענת על אנשים טובים חדורי שליחות ואמונה, תודה לכולכם. סומכת עליכם ומבטיחה לייצג אתכם ואת הערכים החינוכיים והחברתיים המשותפים שלנו בכל כוחי, באמונה בנחישות ובלב שלם".

פרומן החלה את עבודתה בעיריית כפר סבא באוקטובר 2016, בתום שנת צינון אחרי תפקידה הקודם כמנכ"לית משרד התרבות והספורט. פרומן, בין השאר, פתחה מחלקה לתכנון ולפיתוח של מערכת החינוך בעיר, והובילה הכנת תוכנית אסטרטגית לחינוך בכפר סבא, תוכנית שעדיין לא אושרה.

ראש העיר ייה סער אמר: "נמסר לי הבוקר על ידי אורלי פרומן כי בכוונתה לקחת חלק בבחירות הכלליות לכנסת מתוך בחירתה ולכן על פי הכללים עליה להתפטר מתפקידה. אני מודה לאורלי בשם תושבי כפר סבא ובשמי על הפעילות העניפה לקידום החינוך בעיר ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה החדשה. עיריית כפר סבא נערכה ותצא למכרז לתפקיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר