עולמי בחידון הציונות בהרצליה בשנה שעברה
עולמי בחידון הציונות בהרצליה בשנה שעברה

רוצים טיול משפחתי לאירופה? מהרו להירשם לחידון הציונות של הרצליה

החידון יתקיים בעוד כשבועיים בבית קינן. הזוכה יעלה לשלב המחוזי שם יתחרה בקבוצה תלת דורית יחד עם בני משפחתו. הפרס לזוכים בשלב הארצי: טיול משפחתי לאירופה בעקבות בנימין זאב הרצל

פורסם בתאריך: 6.1.19 20:21

חושבים שאתם חזקים בנושאים הקשורים בציונות? כדאי שתמהרו להירשם לשלב המקומי של חידון הציונות והמורשת שיתקיים ב-22 בינואר, (בשעה 18:00), בבית קינן בהרצליה, זו הפעם השישית.

את החידון ינחה חבר מועצת עיריית הרצליה ויו"ר המועצה הציונית בהרצליה, ירון עולמי. מטרתו לחבר בין משפחות ציוניות מרחבי הארץ והעולם באופן חווייתי ומעצים, המקשר בין שלושה דורות של המשפחה. התהליך אורך כשישה חודשי פעילות ובהרצליה לרוב נרשמים כעשרה מתמודדים יחידים, ומי שעובר לשלב המחוזי מרכיב קבוצה של נציגי המשפחה משלושה דורות.

השאלות בחידון בהרצליה נכתבות על ידי חברה חיצונית והמנחה יקבל אותן רק ביום החידון, כשעה לפני תחילתו. בחידון יעלו מגוון נושאים כמו אישים, אירועים, מלחמות ושירים הקשורים לעם היהודי ולארץ ישראל, לציונות ולמורשת.

החידון הוא פרי שיתוף פעולה של ההסתדרות הציונית העולמית, המשרד לירושלים ומורשת, המועצה הציונית בהרצליה ובית קינן. מנצחי החידון המקומי ימשיכו לחידון המחוזי שיתקיים בחודש מרץ, ומשם ימשיכו לחידון הארצי שיתקיים בתיאטרון ירושלים ב-29.4 וישודר במוצאי יום העצמאות, 9.5, בשידור טלוויזיוני מיוחד בערוץ 10. הפרס למשפחה הזוכה הוא טיול משפחתי בעקבות תחנות בחייו של בנימין זאב הרצל באירופה, עד הגעתו לירושלים.

אז איך תדעו אם אתם מתאימים? היכנסו לעמוד הפייסבוק של חידון הציונות או לאתר האינטרנט www.zionyeda.co.il, שם גם תוכלו להתכונן לקראת החידון. משפחות או יחידים שמעוניינים להשתתף בחידון בהרצליה או לצפות כקהל יכולים להירשם עד 20.1 במייל: [email protected].

עולמי: "מדי שנה האירוע של החידון הוא מפגש חגיגי ומקסים של ציונות, ידע ואהבת הארץ. אני מקווה שגם השנה תהיה היענות של צעירים ומבוגרים כאחד, וששוב נהנה מחידון מעורר השראה ומוצלח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר