מתוך הקמפיין של עיריית הרצליה
מתוך הקמפיין של עיריית הרצליה

בפעם הבאה שאתם עושים קניות, תבדקו כמה "הרצלים" יש לכם בארנק

עיריית הרצליה יוצאת בקמפיין לעידוד הקנייה בבתי עסק בעיר, ומחלקת תווי הנחה לכ-120 עסקים מקומיים

פורסם בתאריך: 23.1.19 16:49

עיריית הרצליה והמרכז לפיתוח עירוני, יוצאים בקמפיין עירוני יוצא דופן שמטרתו לעודד את התושבים לערוך את הקניות בבתי עסק בתחומי העיר. לצורך כך, מחלקת העירייה בימים אלה ל-25 אלף בתי אב בעיר "הרצלים" – תווי הנחה לבתי עסק בהרצליה. התושבים יקבלו תיק קניות ממותג עם סיסמת הקמפיין "קונה בעיר שלי. הרצליה", וכן רשימת בתי עסק שבהם ניתנות ההטבות ופנקס ובו עשרה "הרצלים".

"מדובר במהלך אסטרטגי רב-שנתי שמתייחס למרכז העיר כאל קניון פתוח. לשם כך הונפקו בין השאר תווי הנחה שזכו לשם 'הרצלים', בהם ניתן לעשות שימוש ב-120 עסקים בשלב זה, כאשר הכוונה להרחיב משמעותית את המאגר", מסרה העירייה.

מהלך קידום המסחר כולל מיתוג הרחובות סוקולוב ובן גוריון בשילוט ובמסרים על ריהוט רחוב ברוח הקמפיין. "הקמפיין מושתת גם על תושבים שנוהגים לקנות בעיר ובעלי עסקים, שישתפו בטיפים ובחוויות", מסרו בעירייה, "לצד דף הפייסבוק הפעיל של המרכז לפיתוח עירוני, עולה בימים אלה אתר אינטרנט ייעודי לקידום המסחר – shopping-herzliya.co.il ובו אינדקס של למעלה מ-120 בתי עסק ורשתות שנותנים הטבות, כתבות בסגנון 'זרקור עסקי' על עסקים שונים ועוד. בעלי עסקים ולקוחות יוכלו להצטרף לקמפיין או לקבל תווי הנחה באופן מקוון".

ראש העיר משה פדלון אמר: "מטרת הקמפיין היא לחזק את הזיקה שבין התושבים לעיר ולעסקיה ולהעצים את חוויית הקניות המקומיות, תוך שאנו מאפשרים הן לתושבים והן לבעלי העסקים, להרוויח מהמהלך".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא הוסיף: "עיריית הרצליה רואה במרכז העיר מנוף כלכלי חשוב לקידום הכלכלה והמסחר והמרכז לפיתוח עירוני פועל, בשיתוף עם בעלי העסקים המקומיים, להגביר את הקניות בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר