שואבים את הבריכה
שואבים את הבריכה

למחרת הפרסום בצומת השרון: העירייה שאבה את המים מבריכת החורף בהרצליה ב'

בריכת חורף ענקית, עם ברווזים ויתושים, נקוותה סמוך לאשכול גנים בשכונה. הבוקר, אחרי תלונות רבות, הגיעו עובדי עירייה לנקז את המים

פורסם בתאריך: 12.2.19 17:25

עובדי עיריית הרצליה הגיעו היום לרחוב הזמר העברי בשכונת הרצליה ב', ושאבו את המים מבריכת החורף הענקית שנקוותה במקום, מאחורי אשכול הגנים העירוני ירדן ומעגן, כשהיא נושקת לקו הבניין של הגנים. אתמול, נזכיר, התפרסמו בצומת השרון תלונות של הורים לילדים בגן, שסיפרו שהמקום מהווה מקור דגירה ליתושים והתלוננו על ריבוי עקיצות, וגם על סכנת טביעה. פניות חוזרות שלהם לעירייה, טענו ההורים, לא הועילו, כאמור עד הבוקר.

"לא ברור למה יש צורך בהתערבות עיתונאית כדי שהעירייה תזיז עצמה ותטפל במפגע שכזה", אומרת אם לילד בגן, "מדובר בשלולית גדולה, שקיימת כבר מתחילת החורף ומהווה סכנה ממשית לילדי הגנים. פנינו מספר פעמים לעירייה, שנכנסה לפעולה רק הבוקר כשהגיע צוות ששאב את המים וכיסה את הקרקע בעפר. העירייה גם הציעה לרסס את אזור השלולית כדי למנוע את דגירת היתושים, אבל סירבנו לכל הליך של ריסוס והדברה שעשוי להזיק לילדים. חבל שהעירייה מטפלת נקודתית בשלולית שנוצרה, במקום לחשוב איך מראש ניתן למנוע את היווצרותה".

 

שואבים את הבריכה

שואבים את הבריכה, היום

הבריכה מול אשכול הגנים

הבריכה, לפני שאיבת המים

ברווזים בבריכה שנקוותה מול אשכול הגנים

ברווזים בבריכה

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בהרצליה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר