חדר כושר של הולמס פלייס. בקרוב בשכונה הירוקה. צילום אורן זיו
חדר כושר של הולמס פלייס. בקרוב בשכונה הירוקה. צילום אורן זיו

יש אישור: בניית הקאנטרי בשכונה הירוקה אמורה להתחיל בקרוב

משרד הפנים אישר את הסכם ה-BOT בין היזם - חברת הולמס פלייס, לבין בעלות השטח - עיריית כפר סבא ומפעל המים. בקרוב יחלו עבודות להעתקת קו החשמל מהקרקע ואז תחל בניית הקאנטרי החדש

פורסם בתאריך: 28.2.19 10:44

פרסום ראשון. משרד הפנים אישר את ההסכם להקמת הקאנטרי קלאב החדש בצפון השכונה הירוקה בכפר סבא, בסמוך למגרשי הטניס, כך נודע לצומת השרון. כפי שפרסמנו בעבר מי שזכתה במכרז להקמת והפעלת הקאנטרי היא חברת הולמס פלייס. עלות בניית הקאנטרי נאמדת בכ-35 מיליון שקל ותקופת הזיכיון תיארך 25 שנים.

יו"ר מפעל המים היוצא, איציק יואל ודוברות הולמס פלייס, אישרו לצומת השרון כי ניתן האור הירוק לצאת לדרך. יואל פעל, יחד עם ראש העיר הקודם צביקה צרפתי, לקידום הפרויקט. "אני שמח על סיום החלק הזה של הפרויקט, וכולי תקווה כי בקרוב יחלו העבודות", מסר יואל. מהולמס פלייס נמסר כי "עם קבלת האישור המיוחל כעת חברת החשמל תתחיל בעבודות להעתקת קו המתח שעובר במקום ומיד לאחר מכן יחלו עבודות ההקמה".

נציין כי מאז החלו לתכנן את הקאנטרי עברו כשלוש שנים והאישור התעכב בשמונת החודשים האחרונים במשרד הפנים משום שמדובר בפרויקט בשיטת B.O.T – "בנה-הפעל-העבר" (Build-Operate-Transfer), בשטח ש-75 אחוז ממנו שייך למפעל המים ו-25 אחוז לעיריית כפר סבא. על פי השיטה, היזם הפרטי מקים ומממן את הפרויקט הציבורי, מתפעל אותו לאורך כל תקופת הזיכיון ואז מעביר אותו לגוף הציבורי. הכנסותיו של היזם מהפרויקט נובעות בעיקר מהשימוש של הציבור המשתמש בפרויקט לאורך השנים.

בקאנטרי אמורים להיות מלבד בריכות גם מגרשי טניס, חדר כושר ובריכה טיפולית. גורמים בשכונה הירוקה מקווים שכעת הבירוקרטיה העירונית הפנימית באגף ההנדסה לא תעכב עוד את הפרויקט. זאת, לדבריהם, משום שנודע להם על אי הסכמות שקיימות בין היזם לעירייה הקשורות בהקלות שדורש היזם בגובה של יותר ממיליון שקלים בתקציבי פיתוח השצ"פ.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר