תמר פוריה
תמר פוריה

אחרי מהנדס העירייה, גם סגניתו תמר פוריה עוזבת

תמר פוריה נבחרה לתפקיד מהנדסת עיריית באר שבע. עד חודש יולי אמורה העירייה להגיש את תוכנית המתאר של העיר

פורסם בתאריך: 31.3.19 17:10

מי ידאג לתוכנית המתאר של הרצליה שתוגש ביולי הקרוב? לאחר שבדצמבר האחרון הודיע מהנדס העירייה מייק סקה כי הוא פורש מתפקידו, כעת מתברר שגם סגנית מהנדס העיר הרצליה תמר פוריה עוזבת את תפקידה בעירייה.

לפי ההודעה שפרסמה עיריית באר שבע, פוריה נבחרה ביום שני שעבר, פה אחד, בוועדת בכירים, לתפקיד מהנדסת העיר באר שבע. מינויה יובא לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה ביום רביעי השבוע (3.4). בעיריית באר שבע מעריכים כי פוריה תיכנס לתפקידה בתוך מספר ימים. אחרי שני מכרזים שהוציאה עיריית באר שבע לתפקיד מהנדס העיר הצליחו בסופו של דבר בעיריית באר שבע למצוא מהנדסת עיר חדשה שתחליף את מהנדס דימיטרי פיגאלנסקי, שביקש לסיים את תפקידו ולצאת לפרק חדש בנובמבר האחרון לאחר 13 שנים בתפקיד.

בעקבות הודעתו בדצמבר של סקה על פרישתו, פרסמה העירייה ב-25.2 מכרז לתפקיד מהנדס העירייה, מכרז שנסגר ב-14.3, אך טרם נבחר מישהו לתפקיד.

פוריה, אדריכלית ומתכננת ערים, עוסקת בתחום התכנון העירוני והאדריכלות למעלה מעשור. היא הובילה פרויקטים של תכנון, בנייה, רישוי והתחדשות עירונית. היא כיהנה בעשור האחרון במגוון תפקידים במינהל ההנדסה של עיריית הרצליה, לרבות סגנית מהנדס העיר ומנהלת אגף רישוי והתחדשות עירונית. במסגרת עבודתה צברה ניסיון עשיר והתמחות רבה בנושאי תכנון עירוני, רישוי ופיקוח על הבנייה, פרויקטים להתחדשות עירונית ועוד. כמו כן הקימה את המחלקה להתחדשות עירונית במנהל ההנדסה. בעברה עבדה פוריה במשרדים העוסקים בתכנון כאדריכלית ומנהלת פרויקטים. פוריה בעלת תואר באדריכלות שאותו סיימה בהצטיינות במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל והיא בעלת תואר שני במסלול לתכנון ערים ואזורים בטכניון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר