סנדוויץ סעדיה הלילה צילום באדיבות ביקורת בונה
סנדוויץ סעדיה הלילה צילום באדיבות ביקורת בונה

הוצת סנדוויץ' סעדיה המיתולוגי בכפר סבא. ישי צנעני: "בכיתי כמו ילד"

עדי ראייה סיפרו כי אדם עם אופניים חשמליים זרק בקבוק תבערה לעבר המקום ונמלט. בעל עסק בשוק: "אם אני מפקד משטרת כפר סבא אני לא ישן בלילה"

פורסם בתאריך: 30.4.19 14:59

אחד ממוסדות אוכל הרחוב המיתולוגיים בכפר סבא, סנדוויץ' סעדיה, עלה הלילה לאחר חצות באש. בכיבוי אש בעיר מאשרים שישנו חשד להצתה. דובר התחנה המקומית, רועי אוחיון, אמר לצומת השרון כי בשעה 1:30 בלילה התקבלה הודעה על שריפה באזור השוק בכפר סבא. למקום הגיעו שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף גבי בוקבזה. עם ההגעה למקום הבחינו הכבאים כי הקיוסק בוער בחזיתו וכי האש חודרת דרך חריץ פתוח בין הזגוגיות. צוותי הכיבוי פרצו את המקום וביצעו פעולות כיבוי ואוורור. האירוע נמצא בחקירה.

עדי ראייה סיפרו כי אדם עם אופניים חשמליים זרק בקבוק תבערה לעבר המקום ונמלט. הקיוסק, בו ניתן לאכול במחיר שווה לכל נפש בין השאר גם נקניקיה בלחמנייה, קיים במקום משנת 1969. בנו של סעדיה ז"ל, ישי צנעני, המנהל כיום את העסק, אמר לצומת השרון: "המשטרה הודיעה לי בלילה שהמקום עולה באש. הגעתי למקום בסוף כשכבר כיבו את השריפה. זה לא פרנסה, זה משהו אחר לגמרי, סנטימנטים של 50 שנה, עסק שנבנה בדם יזע ודמעות מול כל המערכת המטורפת הזאת שנקראת חיים ומציאות. אני לא יודע למה המקום נשרף. אין לי אויבים ואין לי שונאים. אני מתעסק באנשים ובעזרה לקהילה. אני יכול לומר לך שכשראיתי את המקום בכיתי כמו ילד. אמרתי איפה אני חי. כשאני חוזר לאוטו, שואלים אותי לאן אני הולך, אמרתי אני הולך הביתה. יש לי אמא בת 90 בבית שאני צריך לשמור עליה. לא בטוח לי פה עכשיו".

הצתה בסנדוויץ' סעדיה בכפר סבא. צילום: ביקורת בונה

סנדוויץ' סעדיה הלילה צילום: ביקורת בונה

"אם אני מפקד משטרת כפר סבא אני לא ישן בלילה", אומר בעל עסק אחר בשוק. "בשבועות האחרונים יש אירועים מטורפים שצריכים להדיר שינה מכל תושב בעיר הזאת, אם בשוק ואם בשכונת יוספטל. מישהו צריך לתת על זה דין וחשבון. אנשים מפחדים לדבר. המשטרה צריכה להיות נחושה לאפשר תחושת ביטחון לתושבים בדיוק כמו שהיא נחושה לתת דוחות".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי הוגשה תלונה והיא נבדקת. נבדק גם הקשר למקרה הצתה הקודם בסוף השבוע בחנות הירקות של אורי אלבק בשוק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר