אילוסטרציה כיתה ריקה
אילוסטרציה כיתה ריקה

רבים החרימו גם את המיצ"ב במתמטיקה. הנהגת ההורים: "אנו מקווים שהשינוי המיוחל בדרך"

בדומה למיצ"ב באנגלית בשבוע שעבר, בהנהגת ההורים דיווחו על נוכחות דלה גם במבחן המיצ"ב שהתקיים אתמול. בבית ספר אילנות הגיעו למבחן 90 אחוז מהתלמידים

פורסם בתאריך: 22.5.19 13:15

הנהגת ההורים העירונית בהרצליה מדווחת על נוכחות דלה של תלמידים בבתי הספר שבהם התקיים אתמול מבחן המיצ"ב במתמטיקה, בקרב תלמידי כיתות ה' ו-ח'. ברוב בתי הספר בעיר שבהן התקיים המבחן השתתפו מעט תלמידים במבחנים, בדומה לנוכחות הדלה במבחן המיצ"ב באנגלית בשבוע שעבר.

בחטיבת הביניים סמדר הגיעו 73 תלמידי כיתה ח' מתוך 105, לעומת 70 תלמידים שהגיעו למבחן המיצ"ב באנגלית בשבוע שעבר. בבית הספר היסודי בר אילן הגיעו שבעה תלמידי כיתה ה' מתוך 51, לעומת 12 תלמידים שהגיעו בשבוע שעבר למבחן המיצ"ב באנגלית. מנגד, בבית הספר אילנות היתה גם הפעם נוכחות גדולה של תלמידים, בשל החלטת הנהגת ההורים ברוב קולות שלא לתמוך בהחרמת המיצ"ב. רק שלושה מתוך 41 תלמידים באילנות לא הופיעו למבחן, ולא ברור אם היעדרותם נבעה מהחרמת המיצ"ב.

"אנו מכבדים את ההורים באילנות שביקשו לא להשבית את מבחן המיצ"ב ולקיים את המבחן כרגיל", אומרים בהנהגת ההורים, "נעשתה שם עבודה רבה בשלוש השנים האחרונות וחשוב להורים לראות תוצאות. אנו מודים להורי הרצליה על שנקטו עמדה ובחרו למחות על מנת לעשות שינוי באופן מדידת בתי הספר. אנו מקווים שהשינוי המיוחל בדרך, וכבר בשנת הלימודים תש"פ נראה אופן הערכה אמיתי, שוויוני אשר בוחן מיומנויות המתאימים למאה ה-21 ולא רק שינון חומר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר