רות לזר ורפי סער
רות לזר ורפי סער

פרידה מרגשת מרות לזר, מנהלת תיכון רבין הפורשת לגמלאות

לזר ניהלה את בית הספר ב-20 השנים האחרונות, מאז שנתו השלישית. אתמול התקיים לכבודה טקס פרידה מרגש

פורסם בתאריך: 4.6.19 16:09

בטקס שהתקיים אתמול (שני) בתיכון רבין בכפר סבא, נפרדו תלמידי התיכון, צוות ההוראה ובכירים באגף החינוך מהמנהלת רות לזר, הפורשת לגמלאות אחרי 20 שנים בתפקיד.

לזר ניהלה את התיכון מאז שנתו השלישית ולימדה גם ספרות לאורך כל תקופה זו. במהלך שנותיה כמנהלת היא יזמה והקימה את מגמות הקולנוע הייחודיות של בית הספר, ואחראית על פתיחת מגמות רפואה, קרימינולוגיה, מינהל עסקים, הנדסת תוכנה וסייבר. כמו כן, הייתה אחראית על הקמת כיתות מדעים וכיתות מחוננים בתיכון, פיתחה את נושא משלחות התלמידים לחו"ל, פיתחה את פרויקט אבני נגף במסגרתו פועלים התלמידים עם תלמידים בפולין להנצחת היהודים שנרצחו בשואה וקידמה חילופי משלחות עם תלמידים מגרמניה ומהולנד.

לזר קידמה גם את תוכנית קרן אביחי ופרויקטים בנושא יהדות והיתה אחראית על הקמת בית מדרש ישראלי בבית הספר, על הפעלת תוכנית תיקון ליל שבועות עירוני, מסע ישראלי, שילוב סטודנטים מתוכנית אופקים המלמדים בבית הספר מחשבת ישראל, הפעלת חממה בתיכון לסטודנטים להוראה ממכללת בית ברל ופרויקט כיתת ותיקים.

בטקס השתתפו ראש העירייה רפי סער, מנהל המחלקת לחינוך העל היסודי יהורם לוי, מנהל אגף החינוך לשעבר דב רקוביץ', מפקחת מתאמת על החינוך העל יסודי במחוז המרכז של משרד החינוך פנינה שומרון, יו"ר ועד ההורים הבית ספרי דנה מודריק, מורים וצוות הנהלת בית הספר, בני משפחה וחברים.

ראש העירייה רפי סער: "אני מודה לרות לזר על שנות הניהול הארוכות שלה בתיכון רבין בכפר סבא. רות הביאה רוח של חדשנות לבית הספר, חשבה ופעלה כל העת כיצד לקדם את התלמידים ויצרה עבור התלמידים והתלמידות סביבת לימודים חמה ומשפחתית. דרכי החשיבה והיצירתיות שלה ניכרות בכל פינה בבית הספר. אני מאחל לרות הצלחה רבה בהמשך דרכה".

מנהל המחלקה לחינוך על יסודי בעירייה, יהורם לוי: "אני מודה לרותי על תרומתה הגדולה בעשרים שנות ניהולה למערכת החינוך בעיר בכלל ולתיכון רבין בפרט. רותי הובילה פרויקטים רבים בתחום החדשנות הפדגוגית, ודאגה למרחבי למידה המאפשרים למידה חדשנית ומיטבית לתלמידים ולמורים. רותי משאירה מאחוריה מורשת ארוכה, שתמשיך עוד הרבה שנים. בשם מנהלי העל יסודי בעיר אני מאחל לרותי הצלחה ואת כל הטוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר