קניון כפר סבא הירוקה. צילום עזרא לוי
קניון כפר סבא הירוקה. צילום עזרא לוי

"כל היד הייתה חשופה עד העצם": ידו של בן שנתיים נתקעה במעלית בקניון הירוקה

הנוסעים במעלית משכו את ידו של הפעוט, שנפגעה בצורה קשה. הוא הוכנס לניתוח חירום בבית החולים מאיר. הקניון: "המעלית הושבתה מיד עם המקרה וביום ראשון בבוקר בדק אותה צוות מקצועי של חברת המעליות, שמצא אותה תקינה לחלוטין"

פורסם בתאריך: 24.7.19 08:42

פעוט כבן שנתיים נפצע ביום שישי באורח בינוני לאחר שידו נתקעה במעלית בקומה מינוס אחת בקניון כפר סבא הירוקה, סמוך לשופרסל. עוברי אורח חילצו את ידו של הפעוט וקצין הביטחון של הקניון פינה אותו ברכבו הפרטי לבית החולים מאיר, שם הוכנס לניתוח חירום ואושפז לימים הקרובים. "ידו של הילד נתקעה בחריצים שבדלת המעלית הכבדה והוא ממש נסחב עם המעלית כשהיא החלה לעלות", סיפרה לצומת השרון עדת ראיה שהיתה במקום, "אחרי שחילצו אותו כל אזור המרפק היה חשוף לגמרי. אני מקווה שיצילו את ידו".

מה בדיוק קרה?

"ביום שישי, לקראת אחת, בדיוק סיימתי קורס עזרה ראשונה בעבודה והסתובבתי עם שתי הבנות שלי בקניון הירוקה. כשהגענו סמוך למעלית השופרסל שמעתי צעקות אימה של אמא, שרצה למאבטח של הסופר וקראה לו בגלל שהילד שלה נתקע במעלית. האמא הייתה עם תינוק נוסף על הידיים והאבא ניסה, יחד עם עוברי אורח, לחלץ את היד של הילד מהדלת. המעלית הייתה מפוצצת אנשים. אחרי שלוש או ארבע דקות של מאבק הם משכו את ידו של הפעוט החוצה. זה היה מראה מזעזע. היה שם המון דם, וכל היד הייתה חשופה עד העצם. קראתי לבעלי שהוא חובש בכיר במד"א, מתנדב, ויחד עם קצין הביטחון שהיה שם הם סייעו לעצור את הדימום. קצין הביטחון חילץ את הילד ברכבו הפרטי למיון של בית החולים מאיר. בעלי אומר שהיד לא הייתה במצב טוב".

מדוברות הקניון נמסר בתגובה: "הנהלת הקניון נמצאת בקשר רציף עם משפחת הפעוט ואף ביקרה אותו בבית החולים. המעלית הושבתה מיד עם המקרה ואתמול בבוקר (יום ראשון) הגיע צוות מקצועי של הנהלת חברת המעליות לבדיקת המעלית, שמצא אותה תקינה לחלוטין ועומדת בכל התקנים הנדרשים. זו פעם ראשונה שיש פגיעה במעלית זו, שכאמור עומדת בכל התקנים".

מבית החולים מאיר נמסר: "הפעוט הוכנס לניתוח חירום בידו ביום שישי מיד עם הגיעו לבית החולים, הניתוח בוצע על ידי ד"ר מיכאל מרקושביץ' וד"ר עלי פעארור. הוא אושפז לימים הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    החלמה מהירה וקלה שתהיה לו . עד כמה שניתן לאחר פציעה כל כך קשה .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר