צילום אילוסטרציה: מישל גבינט
צילום אילוסטרציה: מישל גבינט

חברי המועצה יצביעו: האם להאריך את פעילות גני היול"א לתוך אוגוסט?

הצעתו לסדר של חבר האופוזיציה אמיר סילבר תעלה בישיבת המועצה ביום רביעי. "יהיו בכך יתרונות לילדים, וגם לסייעות", הוא אומר

פורסם בתאריך: 6.8.19 10:03

חברי מועצת עיריית כפר סבא יתבקשו לאשר בישיבת המועצה שתתקיים ביום רביעי את הצעתו של אמיר סילבר, חבר סיעת האופוזיציה "כפר סבא מתקדמת" להאריך את פעילות גני יול"א (יום לימודים ארוך) בעיר עד אמצע חודש אוגוסט.

"בישיבה אני מתכוון להעלות הצעה לסדר להאריך את גני היול"א בשבעה עד עשרה ימים, כפי שנעשה בערים רבות בארץ, מתוך הבנת היתרונות שבכך: צוות הגן המוכר, סביבה חברתית מוכרת, מבנה פיזי בטיחותי ותזונה בריאה", אומר סילבר לצומת השרון, "כבר כמה שנים שאנחנו מדברים על הארכה של גני יול"א עד אמצע אוגוסט במטרה שהחופש יהיה רק שבועיים. ברגע שגני יול"א ימשיכו לפעול הילדים לא יאלצו לעבור ממקום למקום וישארו במרחב המוגן והמוכר שלהם בגן. הם יהיו תחת חסותו של צוות שאותו הם מכירים היטב, במבנה שהם מכירים ועם החברים שלהם והם ישהו במקום בטוח ולא בקייטנות פרטיות".

חבר מועצת עיריית כפר סבא אמיר סילבר

חבר מועצת עיריית כפר סבא אמיר סילבר

סילבר אומר שגם הסייעות ירוויחו מהמהלך. "צוות הסייעות יוכל לקבל משכורת גבוהה יותר כי הם יעבדו במשך כל השנה, למעט בשבועיים האחרונים של אוגוסט", הוא אומר, "עד כה הסכמי העבודה של הסייעות מנעו את אפשרות העסקתן באוגוסט, אך עם המעבר של גיוס צוותי יול"א על ידי החברה העירונית לתרבות הפנאי בכפר סבא המכשול הוסר וניתן להאריך את העסקתן. יתרון נוסף הוא שהחברה לתרבות ופנאי עובדת עם הסייעות תחת תכנית חינוכית מובנית בגן לאורך כל השנה. אם נאריך את היול"א, הילדים יזכו להמשך התכנית והקייטנות לא יהיו כמו סוג של בייביסיטר עם תכנים חסרי משמעות, כפי שהורים רבים חוששים, ותהיה מערכת חינוכית מובנית שנותנת מענה גם באוגוסט".

סילבר אף טוען שבקמפיין הבחירות של ראש העירייה הנבחר, הבטיח רפי סער להאריך את פעילות גני היול"א לחודש אוגוסט. "הוא הבין את היתרונות שבדבר ואני מקווה שהוא יעמוד במילה שלו", אומר סילבר.

תגובת עיריית כפר סבא: "ההצעה לסדר תיענה כמקובל במסגרת ישיבת מועצת העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר