תיכון היובל. צילום:עזרא לוי
תיכון היובל. צילום:עזרא לוי

ממערב הרצליה לתיכונים במרכז העיר: העירייה תפעיל שרות הסעות חדש לטובת התלמידים

שרות הסעות חינמי חדש של העירייה ישמש את תלמידי התיכונים המתגוררים במערב העיר. כבר בימים הראשונים נרשמו כ-50 תלמידים. בעוד כשבועיים, ובהתאם להרשמה, ייקבעו סופית הלו"ז והמסלול של ההסעות

פורסם בתאריך: 27.8.19 15:35

עיריית הרצליה התחילה אתמול בהרשמה לשרות ההסעות החדש שיפעל החל מה-2.9 עבור תלמידי התיכונים המתגוררים במערב העיר, לבתי הספר במרכז העיר. השבועות הראשונים של השרות החדש מוגדרים כפיילוט שמטרתו לבדוק כמה תלמידים ישמשו בהסעות באילו שעות. כבר בימים הראשונים נרשמו כחמישים תלמידים להסעות. לאחר סיום הפיילוט ייקבעו לוח הזמנים והמסלול של ההסעות. השרות אינו כולל את החטיבות. תלמידי החטיבות יוכלו להצטרף להסעות, אך לא מתוכננות תחנות הורדה בחטיבות עצמן. במסגרת השירות החדש, הקו ייצא מדי בוקר משכונת נוף ים, יעבור בהרצליה פיתוח ובהרצליה ב' ויגיע לתיכונים הראשונים, חדש, היובל והנדסאים.

ההורים שמעוניינים שילדיהם יצטרפו להסעות יוכלו להירשם (להרשמה כנסו כאן) במשך השבועיים הקרובים באתר העירייה להסעה מהשכונות שלהם לבתי הספר. בעירייה ייאספו את הנתונים ובהתאם להם ייקבעו תחנות האיסוף וזמני הנסיעה. השירות יינתן ללא תשלום כשהעירייה מממנת אותו במלואו.

בהודעת העירייה נכתב: "במערב העיר אין בית ספר תיכון ומשרד התחבורה לא מפעיל קווי תחבורה שייתנו מענה לנושא, על אף פניית העירייה". בעקבות זאת ובעקבות פניית מחזיקת תיק התחבורה בעירייה דניאל אייזנברג-צדיקים החליט ראש עיריית הרצליה משה פדלון על מתן השירות על אף שהאחריות לספק קווים מתאימים היא של משרד התחבורה ולא של העירייה.

משה פדלון צילום עזרא לוי

משה פדלון. צילום עזרא לוי

דניאל אייזנברג-צדיקים

פדלון אמר: "עיריית הרצליה מבקשת לסייע לתלמידי התיכונים ממערב העיר להגיע בצורה נוחה ומהירה לבית ספרם. חיכינו שמשרד התחבורה ימלא את המוטל עליו, ומאחר שלא עשה זאת החלטנו לעשות זאת בעצמנו".

אייזנברג-צדיקים אמרה: "אני רואה חשיבות רבה בכך שהתלמידים ייסעו לביה"ס בתחבורה ציבורית ולא ברכבים פרטיים, גם בשל החינוך לשימוש בתחבורה הציבורית וגם על מנת להוריד את העומס בכבישים. לאחר בחינה מעמיקה של הנושא, פניתי לראש העיר, מר משה פדלון, שהחליט לספק פתרון מיידי".

נזכיר כי לפני כשנה התלוננו הורים לתלמידות הלומדות באולפנת צביה שברחוב העצמאות במרכז הרצליה ומתגוררות בהרצליה פיתוח על כך שהעירייה לא מקדמת הסעות עבור התלמידות לאולפנה. לדבריהם, התלמידות נוסעות מדי יום כשעה לבית הספר, שנמצא בקצה השני של העיר, ונאלצות ללכת מדי יום לפחות קילומטר מתחנת האוטובוס עד לפתח בית הספר. ההורים סיפרו ששלחו מכתב לעירייה עוד בשנת 2016 אך, לדבריהם, מאז לא קיבלו פתרון.  אייזנברג-צדיקים אמרה בתגובה כי תבדוק את הנושא.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר