שרון שיינין, יו"ר וועד הגנים היוצא בכפר סבא. צילום פרטי
שרון שיינין, יו"ר וועד הגנים היוצא בכפר סבא. צילום פרטי

שרון שיינין פורשת מראשות ועד הגנים. הכירו את היו"ר החדש

שיינין משמשת בתפקיד מאז נובמבר 2018. יחליף אותה צביקה דוידוביץ' שאומר: "שרון עשתה רבות למען ההורים. אחרי חפיפה איתה, נמפה את הנושאים הבעייתיים ונשב עם העירייה כדי לראות איך מטפלים בהם"

פורסם בתאריך: 23.9.19 15:28

לאחר כמעט שנה בתפקיד, יו"ר ועד הורי הגנים בכפר סבא, שרון שיינין, פורשת. יחליף אותה בתפקיד צביקה דוידוביץ'. בפוסט שהעלתה בפייסבוק, תחת הכותרת "זה שיר פרידה", הסבירה שיינין כי בנה עולה לכיתה א' ולכן היא נפרדת מוועד הגנים ו"עוברת לעשייה בבית ספרו המתפתח".

"לא יכולתי לבחור נקודה מדויקת יותר לסיים את תפקידי מאשר עם ההשיג המשמעותי של קיבוע שעת הארוחה", היא מסבירה באשר להסכם שנחתם ביום רביעי האחרון לפיו שעת ארוחת הצהריים בגני היול"א תחול בשעה 13:15, "זוהי סגירת מעגל עבורי בהתחשב בכך שלפני שלוש שנים, הקמתי והובלתי את המחאה הראשונה לשימור מודל היול"א ושעת הארוחה עם חבורת אימהות אמיצות. במהלך המחאה, מנהלת האגף דאז, אורלי פרומן, אמרה לי בפגישתנו, כי הדרך הטובה ביותר להשפיע היא על ידי הצטרפות לוועד. הקשבתי לעצתה המלומדת וכך הגעתי לתפקידי כיו"ר ועד הגנים. וכעת כששעת הארוחה התקבעה סופית, אין זמן מתאים מכך עבורי להמשיך הלאה. אני סומכת ובוטחת בחברי לוועד, הממשיכים והמצטרפים החדשים, שיקחו את המושכות מנקודה זו וימשיכו הלאה בעשייה חשובה זו".

שיינין נכנסה לתפקיד בנובמבר 2018. אחד הנושאים המשמעותיים שאיתם הייתה צריכה להתמודד הייתה ההחלטה בשנת הלימודים הקודמת לסגור גנים לקראת שנת הלימודים הנוכחית.

לאחר שהודתה לחבריה כתבה: "חינוך בגיל הרך הוא חלון זמן קריטי להשפיע על דור העתיד, בשלב שהם מוכנים וצמאים לספוג את כל התוכן שניתן להם. השקעה בגיל זה היא השקעה לשנים, לדורות ולכן חשובה כל כך".

לפני כשבועיים נבחרו כ-17 נציגים חדשים לוועד הגנים. לאחר ששיינין הודיעה על עזיבתה הם התכנסו והצביעו על זהות היו"ר החדש. "שרון אישה מוכשרת ביותר והיא עשתה רבות למען ההורים בעיר", אומר דוידוביץ', "ראוי להערכה ההישג האחרון שלה – שעת ארוחת הצהריים בגני היול"א, שהוא נטו על שמה בשיתוף ראש העיר שדחף והצליח לגשר על הפערים. אני אנסה להיכנס לנעליים הגדולות שלה, כרגע אני לומד חלק מהנושאים שאני לא מכיר ומקווה להמשיך את העבודה הטובה".

מהו האתגר הכי גדול שלך כרגע?

"בעיקר להיכנס לתפקיד ולסיים חפיפה מוצלחת עם שרון. לאחר מכן נתכנס, נמפה את הנושאים שאנחנו מזהים כפתוחים ובעיתיים ונשב יחד עם העירייה כדי לראות איך מטפלים בהם. בנוסף אני מעוניין למפות את הגנים בעיר ולגייס נציגים נוספים לוועד מאזורים שאינם מיוצגים בו".

יו"ר וועד הורי הגנים החדש צביקה דוידוביץ'. צילום פרטי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר