המרכז הבינתחומי. צילום זאב שטרן
המרכז הבינתחומי. צילום זאב שטרן

תוכניות לימוד חדשות ועלייה במספר הסטודנטים: בבינתחומי מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים בשבוע הבא

7,400 סטודנטים יפתחו את שנת הלימודים במרכז הבינתחומי בהרצליה, שמשיק לראשונה תוכנית ללימודי דוקטורט במשפטים ותוכניות חדשות לתארים שניים

פורסם בתאריך: 24.10.19 10:54

המרכז הבינתחומי הרצליה יפתח בשבוע הבא, ביום ראשון, 27 באוקטובר, את שנת הלימודים האקדמית עם כ-7,400 סטודנטים, גידול של כ-400 סטודנטים לעומת שנת הלימודים הקודמת. כ-3,100 סטודנטים חדשים, לתארים ראשון ושני, יחלו את לימודיהם בעשרה בתי הספר שבקמפוס בשבוע היכרות שיתקיים במרכז.

מהבינתחומי נמסר כי לראשונה יוצאת לדרך השנה תוכנית לימודים לתואר שלישי, דוקטורט (Ph.D) במשפטים, ובה קבוצה של תלמידי מחקר מצטיינים שיחקרו תחומים שונים. יו"ר תכניות הדוקטורט בבינתחומי הוא פרופסור אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון בדימוס, וראש התכנית לדוקטורט במשפטים הוא פרופסור עמיר ליכט. "פתיחת התכנית לדוקטורט, שאושרה אשתקד על ידי המל"ג, היוותה ציון דרך משמעותי בהפיכתו של הבינתחומי לאוניברסיטה הפרטית הראשונה בישראל", נמסר.

כמו כן, ייפתחו תוכניות בינתחומיות חדשות לתואר שני: תואר שני (MA) באינטראקציית אדם-טכנולוגיה בהובלת ד"ר אורן צוקרמן, תואר שני (MA) בכלכלה התנהגותית בהובלת ד"ר גיא הוכמן, תואר שני (MA) במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית בהובלת פרופ' ליאור זמר ותואר שני (MSc) ב-Machine Learning ו-Data Science בהובלת פרופ' זהר יכיני.

עוד נמסר כי כ-350 סטודנטים חדשים יתחילו את לימודיהם לתואר ראשון ביזמות, המחזור השלישי שמתחיל את לימודיו בתכנית שמשלבת לימודי מדעי המחשב או מינהל עסקים. "בית ספר אדלסון ליזמות בבינתחומי גדל לכ-800 סטודנטים, והוא מהווה כיום את בית הספר בשלישי בגודלו בקמפוס, אחרי משפטים ומינהל עסקים".

עוד נמסר כי בימים אלה מוקמת בבינתחומי יחידה שתאגד מכונים וקתדרות הפועלים בתחום חקר המוח, כדוגמת מכון תבונה לחקר הפוטנציאל של המוח הבוגר, שמוביל פרופ' דניאל לוי ומרכז סגול למוח ותודעה, בראשותה של ד"ר נאוה לויט בן-נון. בשנה שעברה הוקמה בבינתחומי המעבדה לחקר המוח והתפתחות האדם, שבראשה עומדת חוקרת האוקסיטוצין פרופסור רות פלדמן. השנה מצטרף לבינתחומי גם חוקר המוח פרופ' אמיר עמדי, אשר עוסק במיפוי המוח, בשיקומו ובגמישותו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר