החייל הנעדר אלי אשכנזי
החייל הנעדר אלי אשכנזי

הותר לפרסום: החייל הנעדר אלי אשכנזי נמצא ללא רוח חיים

אשכנזי נעדר מאז אתמול בבוקר, כשלא הגיע לבסיסו שברמת הגולן. אמש יצאו כ-470 מתנדבים לחפש אחריו בכפר סבא. בחיפושים שנמשכו הבוקר, התגלתה גופתו. הודעה נמסרה למשפחתו

פורסם בתאריך: 28.10.19 08:58

אלי (אליעזר) אשכנזי, תושב כפר סבא שנעדר מאז אתמול (ראשון), נמצא הבוקר ללא רוח חיים במעבר שמתחת לרכבת ולכביש 531, סמוך לרחוב נורדאו בכפר סבא. הודעה נמסרה למשפחתו. הלוויתו תתקיים מחר (שלישי), בשעה 15:30, בבית העלמין הצבאי בעיר.

אמש, מהשעה 20:15 עד השעה 2:00 אחר חצות לערך, התגייסו כ-470 תושבי העיר והסביבה – מספר חסר תקדים של מתנדבים – לחפש אחר אשכנזי, חייל מהפלוגה המסייעת של גדוד 75 של חטיבה 7 בשריון, שיצא ביום ראשון, בסביבות השעה 5:30, מביתו שברחוב סוקולוב 13 בכפר סבא ולא הגיע לבסיסו שברמת הגולן. המתנדבים סרקו במשך מספר שעות את הסמטאות בעיר, את אזורי החורשות, הפארקים והשדות הסמוכים עד שהוחלט לשחררם.

קודם מציאתו הבוקר אמרו גורמי ביטחון לצומת השרון כי ישנו חשש לחייו של אשכנזי כפי שיש חשש לחייו של כל נעדר שאבד עימו הקשר. ואולם, אשכנזי משרת מזה שנתיים ביחידה ואין לו על פי הדיווחים היסטוריה של היעדרויות. בני משפחתו סיפרו לאנשי כוחות הביטחון כי הוא יצא מהבית בסביבות השעה חמש בבוקר ללא ציודו האישי אלא רק עם נשקו. כשאמו התעוררה בבוקר הוא כבר לא היה בבית. כשלא יצר קשר במהלך היום עם המשפחה ולא הגיע לבסיס גברה הדאגה ונוצר קשר עם המשפחה.

"על פי מה ששמענו כנראה שהיה שינוי בהתנהגות שלו בתקופה האחרונה", מספר גורם המעורה בפרטים, "בהתחלה חיפשו אותו חברים ובני משפחה בסביבה הקרובה ובערב, עם המעורבות של המשטרה, הפכו את החיפושים לגלויים".

על פי הגורם, בחפ"ק שהוקם סמוך לבית אמו של אשכנזי, שבמקרה גם קרוב למרכז ההפעלה העירוני ברחוב ששת הימים בעיר, הם הופתעו מכמות המתנדבים שהגיעו. "אני כפר סבאי מזה שנים ואני גאה יותר מתמיד להיות כפר סבאי אחרי אתמול. מאות עזבו הכל ובאו לחפש. המערכת ממילא משומנת אבל היו דקות שהיו יותר מתנדבים מאשר משימות. הגיעו גם צוותים גדולים של הצבא, נציגים מהיחידה שלו כולל הסמג"ד, מצ"ח (המשטרה הצבאית החוקרת, א"א) ויחידת הכלבנים עוקץ בנוסף להנהגות ההורים, פאפות, איחוד הצלה, מתנדבי מד"א ואנשים פרטיים".

המשטרה חילקה את הגזרות והמתנדבים קיבלו משימות. החיפושים התמקדו בכל העיר, ברגל וברכב ובכל פינה אפשרית. בשלב מסוים בלילה, כשהתחושה הייתה שהחיפושים כבר פחות אפקטיביים, הם הופסקו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר