רחוב ויצמן. צילום דודו בכר
רחוב ויצמן. צילום דודו בכר

"הגיע המאני טיים": תוכנית המתאר המעודכנת תוצג הערב לראשונה לתושבים

מפגש שיתוף ציבור ראשון מתוך שלושה יתקיים הערב במרכז גלר בשכונת הדרים. רוצים לדעת מה מתוכנן ליד הבית שלכם? היכנסו למצגת שפרסמה העירייה

פורסם בתאריך: 5.11.19 11:01

מינהל ההנדסה בעיריית כפר סבא יקיים הערב (שלישי), בין השעות 22:00-19:30, במרכז גלר שבשכונת הדרים, מפגש ראשון מתוך שלושה לשיתוף הציבור בתוכנית המתאר הכוללנית כ"ס 2035. במפגש יישאו דברים ראש העיר רפי סער, מהנדסת העיר אדריכלית עליזה זיידלר גרנות. ראש צוות התכנון אדר' אלי פירשט יציג את התוכנית והיועץ לשיתוף הציבור טובי אלפנדרי יקיים דיון פתוח וקבלת משוב מהציבור. המפגשים הבאים, זהים בתכנם, יתקיימו ב-11 בנובמבר (באודיטוריום ספיר) וב-3 בדצמבר (באולם הספורט ע"ש אריק איינשטיין).

אמש, (יום שני) הוצגה לראשונה תוכנית המתאר הכוללנית בפני חברי מליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה. בהודעה שהוציאה אתמול עיריית כפר סבא לתקשורת נכתב כי "לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה נענתה לבקשת ראש העיר ונתנה לעיריית כפר סבא אורכה של חצי שנה להשיב לסוגיות שהועלו במסגרת הפקדת התוכנית, ולאחר שמונו בעיריית כפר סבא מהנדסת עיר ואדריכלית עיר חדשות (תפקידים שלא אוישו במשך תקופה ארוכה), הוקם צוות היגוי אשר בחן מחדש את תוכנית המתאר שהופקדה כבר בשנת 2016. חלק מהמענים המבוקשים לסוגיות שהועלו הינם העצמת זכויות בנייה באזורי תעשייה, התחדשות עירונית מושכלת, עדכון יעדי אוכלוסייה ועוד".

"כל מפגש עם הציבור חיובי, השאלה אם יוכל להשפיע", אומר חבר מועצת העיר וחבר ועדת ההיגוי פנחס כהנא. "לא קיבלנו מנדט לשנות את התוכנית אלא להתייחס להתנגדויות. לצערי, קשה להגיד שעבדנו קשה בחצי השנה האחרונה. הוגשו 191 התנגדויות אבל בסופו של דבר לא נתייחס לכולן. הצעתי להזמין למפגשים את כל מי שהגיש התנגדות. הרי יש כתובות שלהם. זה לא נעשה. אם יגיעו תושבים וגם מתנגדים ויבקשו תגובות, יהיה להם יותר קל וברור מה להציג במחוזית. בסוף הכל תלוי במה שיהיה הערב. נראה אם המפגש יהיה אופרטיבי".

נציגי השכונות המזרחיות התכנסו בתחילת השבוע לצורך הכנה למפגש שיתוף הציבור. "אנו מברכים על סדרת שלושת המפגשים שעורכת העירייה לשיתוף הציבור בתכנית המתאר", אומר לצומת השרון איציק מנהיימר, יו"ר ועד שכונת הדרים ומי שהיה ממובילי המאבק נגד תוכנית המתאר, לפני שעודכנה, "מפגשים אלו אינם מובנים מאליהם, לאחר שמעל שלוש שנים פעלנו בתמיכתם של תושבי כפר סבא, עבדנו ימים כלילות, יחד עם ראש העיר רפי סער, להבאת תכנית המתאר חזרה לשיתוף הציבור לצורך תיקונה. כולי תקווה כי התוכנית תעבור שינויים מהותיים כאשר התוכנית משרתת את איכות חיי התושבים והם העומדים בראש סדר העדיפויות. אני מזמין את תושבי כפר סבא ותושבי השכונות המזרחיות בפרט, להירשם ולהגיע למפגשי שיתוף ציבור בתוכנית המתאר. הגיע המאני טיים, אל תפספסו, בואו להשפיע על עתיד סביבת מגורכם ואיכות חייכם".

גם ועד מרכז העיר קרא לתושבים להגיע למפגש בעמוד הפייסבוק שלו.

התוכנית מוצגת זה מכבר באתר העירוני. ניתן לצפות בה כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר