הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. הדמייה: אדריכלית מיקי בורד
הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. הדמייה: אדריכלית מיקי בורד

אושר: מגלשות מים חדשות יוקמו בכפר סבא

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה שיפוץ לקאנטרי העירוני לראשונה מזה 12 שנה. יוקמו גם אולמות חוגים חדשים וחדר הכושר יורחב

פורסם בתאריך: 24.11.19 17:10

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בכפר סבא העניקה בישיבתה בשבוע שעבר היתר בנייה לעבודות שיפוצים נרחבות בקאנטרי גלי השרון, הממוקם בדרום-מערב העיר. הקאנטרי שודרג לאחרונה בשנת 2006, לפני כמעט 12 שנים.

על פי התכנית, שנחשפה בצומת השרון בחודש מרץ, ייבנה במקום מבנה בן שתי קומות שיכיל שלושה אולמות חוגים. בנוסף, חדר הכושר יורחב ב-112 מטרים נוספים, ושתי מגלשות מים יקומו במקום מגלשת המים שקיימת כיום. מלבד זאת, ייבנו במקום גם מגרש ספורט משולב נוסף, רמפה נגישה ומספר מעברים מקורים. בסך הכל מדובר בהרחבה של כמעט 650 מ"ר בשטח הבנוי של הקאנטרי.

בראיון לצומת השרון במרץ אמר חנן שפגט, מנכ"ל גלי השרון, כי עלות הפרויקט הכוללת נאמדת בשמונה מיליון שקלים. הוא הוסיף גם כי במקום ישנה מצוקה של אולמות חוגים. "המבנים הנוכחיים ישנים", הסביר אז, "יש ביקוש וצריך להתמודד אתו, עיקר הביקוש הוא כמובן בקיץ, אז הדרישה גדולה גם לקייטנות וגם הביקוש לשימוש במגלשות עולה. גם הביקוש לחדר הכושר עולה והשטח שלו לא גדול במיוחד. חוץ מזה יש תחרות לא פשוטה בעיר ואני מזכיר לך שהולך לקום בתוך כשנתיים קאנטרי חדש בשכונה הירוקה אז צריך להתחדש. יש לנו קצת צוואר בקבוק וצריך להתחדש, זה חלק מהעניין. וגם חדר הכושר לא גדול במיוחד".

אדריכלית הפרויקט, מיקי בורד, אמרה אז לצומת השרון כי "מעבר להגדלת חדר הכושר והוספת 22 הליכונים, והוספת מבנה החוגים בצמוד לבריכת השחייה המקורה בשטח של כ-540 מ"ר, לקחנו את החלק המערבי המונמך של הקאנטרי, שהוא נמוך בכשלושה מטרים ושמרגיש כאילו הוא לא שייך אליו, שם קיימים מגרשי טניס ומגרש החנייה, והחלטנו להציב בחלק הצפוני של השטח שהוא לא מנוצל, מגלשות מים יפות ומודרניות. מתוכנן שילוב האזור התחתון של הקאנטרי הצמוד למגרש החניה החדש על ידי טרסות מגוננות היורדות לאזור הזה, ובהן ניתן לשבת ולצפות במגלשות המים החדשות שייבנו ובפעילות במגרש הרב תכליתי החדש, אשר אף הוא יתווסף לפעילות הקאנטרי".

הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. קרדיט אדריכלית מיקי בורד

הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. הדמייה: אדריכלית מיקי בורד

כאמור השיפוץ האחרון היה בשנת 2006, אז התווסף בניין משרדים חדש, חודשה הכניסה למתחם, נבנה חדר הכושר ונבנו מלתחות חדשות. באוגוסט 2017 הודיעו עיריית כפר סבא ומפעל המים הודיעו על השלמת הקמת מגרש החניה ובו 45 מקומות חניה שנבנה על ידי החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, צמוד לקאנטרי גלי השרון, בעלות של 650 אלף שקלים וזאת לאחר שמגרשי הטניס הועברו לשכונה הירוקה בשל מצוקת החניה באזור. כיום יש בקאנטרי אולמות חוגים, קפיטריה, ג'קוזי, סאונה יבשה, מגלשת מים אחת, ג'ימבורי, מזנון קיץ וכמובן בריכות: בריכה קייצית מוצלת, בריכה מקורה המחוממת בחורף, בריכת פעוטות הפועלת בחדשי הקיץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר