ניידת של משמר השכונה. באדיבות משמר השכונה נווה עמל
ניידת של משמר השכונה. באדיבות משמר השכונה נווה עמל

שתי פריצות אמש בנווה עמל. מנהל משמר השכונה: "ממליץ לכל התושבים לדאוג לכלב בבית"

למרות הפריצות אמש, מנהל המשמר השכונתי רונן עובדיה אומר שמספר הפריצות בשכונה במגמת ירידה: "היום אנחנו עומדים על פחות מ-20 פריצות בשנה ואנחנו שואפים להוריד את המספר למספר חד-ספרתי"

פורסם בתאריך: 2.1.20 13:51

אתמול בלילה אירעו שתי התפרצויות לבתים בשכונת נווה עמל בהרצליה, האחת ברחוב פורצי הדרך והשנייה ברחוב גיל. "אלה שני בתים שחולקים את אותו הגב ולשניהם נכנסו הפורצים דרך הוויטרינה בין השעות 5:00-2:30, בזמן שבני הבית ישנו בבתים", מספר מנהל משמר השכונה רונן עובדיה, "נגנבו לפטופים וציוד של חברת הכבלים הוט. דיירי הבתים הגישו תלונות במשטרה. יש מצלמות שתיעדו את הפריצות מהבתים עצמם ומהשכנים ועכשיו מנסים במשטרה לפענח את האירועים ולהבין מאיפה הם באו ולאן ברחו. נראה שהפרוצים ביצעו את זה על הדרך.

סיור משותף של משמר השכונה ומשטרת גלילות. באדיבות משמר השכונה

"אנחנו, חברי משמר השכונה, היינו במשמרת אך זו שכונה גדולה וברגע שאנחנו נמצאים בצד אחד שלה הכל יכול להתנהל בצד השני, אבל בסופו של דבר אנחנו מסתכלים על המספרים הגדולים ויש כ-60 אחוז ירידה בפריצות לשכונה בשנת 2019 לעומת שכונות אחרות, ששם מספר הפריצות עלה פי שלושה. זה רק מדגיש כמה המודל הזה שבנוי משילוב של משמר השכונה, השיטור העירוני והמשטרה עובד וכולם מבינים את זה. ברגע שלנו אין משמרת אז המשטרה נמצאים פה ויש לנו לא מעט מבצעים איתם, והם עושים גם בלי קשר אלינו מבצעים בתוך השכונה ומיידעים אותנו כדי שאנחנו לא נסתובב באיזורים שהם עושים מבצעים. יש שיתוף פעולה כל הזמן".

עובדיה מוסיף: "אני ממליץ לכל התושבים להתקין אזעקה ולדאוג לכלב בבית. אם מבינים שיש כלב הם מעדיפים ללכת לבית הבא. מי שנוח לו עם סורגים אז הוא מוזמן לעשות. אני לא מאמין שצריך לחיות עם גדרות ולא צריך למנוע מאתנו את החופש. לכן לא צריך לדעתי עוד חומות וגדרות אלא להרתיע ולהבריח את הפורצים מפה. היום אנחנו עומדים על פחות מ-20 פריצות בשנה ואנחנו שואפים להוריד את המספר למספר חד-ספרתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר