תחנת הרכבת בהרצליה. צילום ניר קידר
תחנת הרכבת בהרצליה. צילום ניר קידר

הצעה: כל רכבת לתל אביב או ממנה תעצור בתחנת הרצליה

"צריך להפריד את הרצליה מרכבת הפרברים ולהגדירה כתחנה הראשונה או האחרונה של תחנות תל אביב, בכל הקווים", טוען חבר המועצה איל פביאן שמבקש גם לדעת מתי תחנת רעננה תהפוך לנגישה לתושבי הרצליה

פורסם בתאריך: 13.1.20 11:37

חבר מועצת עיריית הרצליה איל פביאן מציע, לקראת ישיבת המועצה שתתקיים מחר (שלישי), שהעירייה תפנה לרכבת ישראל ולמשרד התחבורה כדי להביא לכך שכל רכבת הנוסעת אל תל אביב או ממנה, ועוברת בתחנת הרצליה, תעצור בה.

"אנו עדים למצב בו הרכבת מ/ואל תחנות תל-אביב איננה עוצרת בקביעות בתחנת הרכבת הרצליה, ולא כל רכבת העוצרת בתחנות תל-אביב, עוצרת בתחנת הרצליה. כתוצאה מכך נפגעים תושבי הרצליה בשירות אותו הם אמורים לקבל בנסיעותיהם ברכבת, פעולה שכולנו מעוניינים לעודד כחלופה לשימוש ברכב הפרטי", כותב פביאן בשאילתה שהגיש לקראת הישיבה, "לפיכך, נדרש כי עיריית הרצליה תפעל מול רכבת ישראל ומשרד התחבורה, לכך שכל רכבת שעוצרת ברמת אביב, בתחנת האוניברסיטה, תעצור גם בהרצליה, הדבר ישנה מהותית את זמן ונוחות ההגעה של הרצליינים לת"א, חיפה, ב"ש, י"ם ועוד.הרצליה היא עיר גדולה וגדלה הנושקת לת"א. אין הבדל מהותי בינה ובין רמת אביב שמצדיק את ההבדל התהומי ברמת השרות. הרצליה היא לא עוד פרבר, לכן צריך להפרידה מרכבת הפרברים ולהגדירה כתחנה הראשונה/אחרונה של תחנות הרכבת של ת"א, בכל הקווים". פביאן ביקש לדעת אם העירייה פנתה לרכבת ישראל ולמשרד התחבורה בבקשה כזו ואיזו תשובה קיבלה.

איל פביאן. צילום דני שביט

איל פביאן. צילום דני שביט

עוד כתב פביאן כי תחנת הרכבת של רעננה, שאמורה לשרת גם את תושבי הרצליה, "מבודדת מבחינת דרכי הגישה אליה לתושבי הרצליה", וביקש לדעת "האם ומתי פנתה עיריית הרצליה לרכבת ישראל ולמשרד התחבורה, בדרישה לבצע הפעולות הדרושות כך שתחנת הרכבת ברעננה תהיה נגישה בקלות ובנוחות הן ברכב והן ברגל, לתושבי הרצליה, הצריכים להגיע הן אליה והן ממנה להרצליה?".

עיריית הרצליה תשיב על השאילתה של פביאן בישיבת המועצה שתתקיים כאמור מחר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר