צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מעקב | התלמיד עם אוטיזם שהוזמנה לו משטרה משתלב בבית ספר בנתניה, אבל עדיין בטראומה

בחודש אוקטובר הזמינה המנהלת בהרצליה משטרה לאחר שהילד התפרץ באלימות. מאז הוא לא חזר ללימודים. אמו מספרת על שילוב מוצלח בבית ספר יסודי בנתניה אבל שהילד לא מפסיק להיזכר בטראומה שעבר

פורסם בתאריך: 15.1.20 16:50

לאחר שישב יותר מחודש בבית, אחרי שהושעה מספר רב של פעמים ואחרי שמנהלת בית הספר הזמינה לו משטרה בעקבות התפרצות אלימה, תלמיד עם אוטיזם שלמד בבית ספר יסודי בהרצליה שולב לפני חודש וחצי בהצלחה בכיתת תקשורת בבית ספר יסודי בנתניה.

בית ספר יסודי בהרצליה: ילד עם אוטיזם השתולל, המנהלת הזמינה משטרה

"הצוות החינוכי מדהים, המנהלת מדהימה והמחנכת – אין דברים כאלה", מספרת אמו, "קיבלו אותו מאוד יפה בבית הספר ומאוד אוהבים אותו שם. הוא מרוצה ואנחנו מרוצים. ההורים ווהתלמידים האחרים בכיתה נהדרים. זה פשוט עולם אחר. הוא מתקדם מאוד יפה שם ואני מקווה רק שיצליח להתגבר על הטראומה שעבר בבית הספר הקודם בהרצליה. אירוע עצוב ומיותר. הוא כל הזמן מדבר על הטראומה שעבר, אם זה למורה שלו, בטיפולים שלו, בפני הפסיכיאטר והפסיכולוגית. הוא מפחד שיעיפו אותו מבית הספר. אנחנו מסבירים לו שאנחנו אוהבים אותו ושהוא לא אשם במה שקרה. הוא כל הזמן אומר שאיבד אמון במורים ואני מאוד מקווה שהוא ירכוש אמון מחדש במורים.

"לא הופתעתי, אבל אף אחד מצוות בית הספר הקודם לא טרח לבדוק לשלומו", מוסיפה האם, "חבל שזה כך. אני עדיין לא מבינה איך דבר כזה התרחש ואיך אותה מנהלת עדיין נמצאת במערכת החינוך ויכולה בכלל לישון בלילה אחרי מה שעשתה. אני רוצה להודות לעיריית נתניה על ההירתמות, למועצה המקומית שלנו ולמנהלת אגף החינוך, לאלו"ט ששלחו מכתב משפטי חריף מאוד למשרד החינוך ולחבר הכנסת איציק שמולי שהוציא מכתב חריף מאוד בעניין לשר החינוך הרב רפי פרץ ולכל אחד ואחת שהאמינו ומאמינים בבן שלנו ויש לא מעט כאלה".

בתוך כך נציין שביום שלישי הבא, 21.1, יתקיים יום התרמה ארצי לילדים ובוגרים עם אוטיזם של אלו"ט (אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם) והמרכז לטיפול וחקר באוטיזם – עמותה לילדים בסיכון. יום ההתרמה השנה הוא בסימן שילוב של ילדים ובוגרים עם אוטיזם בקהילה, בתעסוקה ובחברה. לקראת יום ההתרמה באלו"ט יצאו במיזם אמנות שיתופי – "עיר החלל – מסע לעולם של יצורים שאין" עם האמן אורי דה בר שמפורסם באתר pacecity.co.il.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר