תיכון הנדסאים בהרצליה. צילום: ניר קידר
תיכון הנדסאים בהרצליה. צילום: ניר קידר

מדד בתי הספר המובילים של מדלן: הנדסאים במקום השני בארץ

הנדסאים קיבל את הציון המשוקלל 9.9. כמעט מחצית מהבוגרים זכאים לבגרות מצטיינת. 77.4 אחוז ניגשים לחמש יחידות מתמטיקה

פורסם בתאריך: 20.1.20 22:44

תיכון הנדסאים בהרצליה הגיע למקום השני בדירוג בתי הספר המובילים בישראל של מדד מדלן, אתר האינטרנט המציג מידע על סביבות המגורים למתעניינים בנדל"ן. למקום הראשון הגיע בית הספר מנהיגים ומנהיגות דרכא שבירכא.

הנדסאים קיבל את הציון המשוקלל 9.9 לעומת 9.7 בשנה שעברה. לפי הנתונים, מספר התלמידים בתיכון 360 ו-100 אחוז מהבוגרים זכאים לבגרות וכמעט מחצית מהם (45.9 אחוז) זכאים לבגרות מצטיינת.

אחוז הנושרים בבית הספר הוא אפס, אחוז הניגשים לבגרות בחמש יחידות אנגלית הוא 100 אחוז ו-77.4 אחוז ניגשים לבגרות בחמש יחידות מתמטיקה. המקצועות המוגברים הכי פופולריים: פיזיקה (ציון ממוצע 85.55), טכנולוגיה (88.55) ומדעי המחשב (92.18). ממוצע תלמידים בכיתה לשנת הלימודים תשע"ח (2018) הוא 29.7. ההוצאה הממוצעת לתלמיד בשנת תשע"ח: 25,613 שקלים.

הנדסאים הוא התיכון היחיד מהשרון בעשרת המקומות הראשונים. בית הספר החקלאי הכפר הירוק ברמת השרון הגיע למקום ה-14, אולפנת בני עקיבא אמנה בכפר סבא למקום ה-17, אמי"ת מדעי תורני כפר בתיה ברעננה במקום ה-18.

איתן זינגר, מנכ"ל מדלן: "בית הספר הוא אחד העוגנים המשמעותיים בקהילה ואחד משלושת הגורמים העיקריים בבחירת מקום המגורים. כמו בתחום של בנייה עתידית בשכונה או מחירים, קשה לקבל מידע אמין או בהיר, מבלי לעבור בכמה מאגרי מידע ממשלתיים מסובכים. מדד מדלן לחינוך לוקח מידע של משרד החינוך, שקשה להגיע אלין ולהבין אותו, ומעבד אותו לתוצאה פשוטה להבנה, ולקבלת החלטות".

מנכ"ל מדלן איתן זינגר. צילום דרור כץ


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר