טבע כפר סבא
טבע כפר סבא

דליפת גז במפעל טבע: צינור התנתק ממשאית שסיפקה גז לצובר

מדובר באירוע חריג ומסוכן יותר מאשר דליפות גז שגרתיות. צוות הכיבוי בודד את האירוע והרחיק את העובדים מהזירה. יחידת החומרים המסוכנים המרחבית שללה ערכים גבוהים של גז באוויר והאירוע הסתיים ללא נזק

פורסם בתאריך: 30.1.20 11:22

מתחנה אזורית השרון בכיבוי אש הודיעו כי לפני זמן קצר ארעה דליפת גפ"מ (גז פחמני מרובה) במפעל טבע כפר סבא. מדובר בגז רגיל המשמש גם לבישול ולחימום בכל בית. צוותי כיבוי מתחנת השרון בסיוע של יחידת החומרים המסוכנים המרחבית מפתח תקוה פעלו במקום. עובדים במפעל סיפרו שצוות החירום של המפעל הוקפץ והשתלט על האירוע.

מבדיקת צומת השרון עולה כי מדובר בדליפה שארעה בשעה שצינור התנתק ממשאית שסיפקה גז לצובר הגז. צוות הכיבוי בודד את האירוע והרחיק את העובדים מהזירה. מדובר, הם מודים, באירוע חריג ומסוכן יותר מאשר דליפת גז בבניינים ובצוברים משותפים שקורים כמעט מדי יום, שכן כמות הגז במשאית ובצובר גדולה יותר.

הצוותים ביצעו ניטור ושללו ערכים גבוהים של גז באוויר. דובר תחנת השרון, אלירן שמש, הודיע כי "האירוע הסתיים ללא נזק, ללא נפגעים וללא השפעה על הסביבה".

ממפעל טבע טרם נמסרה תגובה.

סגן ראש העירייה ויו"ר ועדת איכות הסביבה, עילאי הרסגור-הנדין: "במסגרת ישיבת ועדת איכות הסביבה בחודש הקרוב, שתוכננה מראש לעסוק במפעל טבע ואמצעי ההגנה מפני חומרים מסוכנים, נדון גם בדליפה שהתרחשה הבוקר ובדרכים למנוע הישנות מקרים דומים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר