מימין לשמאל: עפרה בל, משה פדלון וניקוס אנסטסיאדיס במסעדת נאמוס. צילום: מנשה בסם
מימין לשמאל: עפרה בל, משה פדלון וניקוס אנסטסיאדיס במסעדת נאמוס. צילום: מנשה בסם

סערה בצלחת: בכירי העירייה אירחו את נשיא קפריסין במסעדה לא כשרה

חבר המועצה אלעד צדיקוב מחה על ההחלטה בפני סגנית ראש העירייה עפרה בל, והוסיף כי בכוונתו לקדם חוק עזר עירוני בנושא. בל: "ביקור הנשיא והצורך באירוח חגיגי הגיעה לידיעתנו בהתראה קצרה ועל כן נבחר המקום שנקבע"

פורסם בתאריך: 4.2.20 10:11

חבר מועצת עיריית הרצליה מסיעת גשר, אלעד צדיקוב, מתכוון לקדם חוק עזר עירוני לפיו אירוח רשמי של עיריית הרצליה ייעשה במקומות כשרים בלבד. זאת בעקבות אירוח של נשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס על ידי בכירים בעיריית הרצליה במסעדת נאמוס במרינה, שאינה כשרה.

במכתב ששלח לסגנית ראש העיר עפרה בל, עם העתקים לראש העירייה ולמנכ"ל, כותב צדיקוב: "כאמונת תיק קשרי החוץ של עיריית הרצליה, ניכר כי את עושה מלאכתך במסירות ובאכפתיות – ועל כך הערכה. לפני כשבועיים במהלך ביקורו של נשיא קפריסין בהרצליה, הובילה יחידת קשרי החוץ ברשות המקומית –את הנשיא ופמלייתו וכן את כלל בכירי העירייה (דרג פוליטי ומקצועי כאחד) לאירוח רשמי במסעדה שאיננה כשרה במרינה הרצליה. ברצוני לציין כי אירוח רשמי על ידי נציגות העירייה במסעדת מאכלי ים הינו צעד שאינו ראוי ואף אינו מצוי. האירוח איננו פרטי ונעשה כולו מכספי הציבור. בין השאר מכספי ציבור רבבות תושבים המסתייגים ונדחים מייצוגם הם עצמם במסעדת שרצי ים, בניגוד לרוח עם ישראל ובניגוד לממלכתיות המתבקשת. מבחינה מקצועית, ייצוג רשות רשמית במדינת ישראל, מדינת העם היהודי, בדווקא מקום מעין זה, מהווה סתירה למסר הפנימי של ייצוג ציבורי בכבוד על מורשתנו וסמלנו. אבקש להביא בפנייך כי צעד זה ציער , פגע ואף קומם – חלקים נרחבים בציבור התושבים".

אלעד צדיקוב

אלעד צדיקוב

הוא הוסיף: כי "צעד זה בניגוד לתקנון שירות המדינה של נציבות המדינה, שכבר קבע בית המשפט כי הינו חל גם על רשויות מקומיות. סבורני כי הדבר נבע מאי שימת לב ראויה, ולא מתוך מגמה דווקנית. אשר על כן, אשמח שכצעד תיקון – תתמכי בהצעתי לתיקון חוק עזר עירוני, לפיו אירוח רשמי של עיריית הרצליה ייעשה מעתה במקומות כשרים כראוי לנציגות מכובדת של עם ישראל".

עפרה בל בתגובה: "ככלל מקפידה עיריית הרצליה על מזון כשר באירועים עירוניים ועל התחשבות בכל הגורמים אשר הם. ביקור הנשיא והצורך באירוח חגיגי הגיעה לידיעתנו בהתראה קצרה ועל כן נבחר המקום שנקבע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יגאל אלון

    דתיים ושומרי מסורת ומוסר….תפסיקו להיכנס לצלחות שלנו ולכפות עלינו דברים שאנו לא מאמינים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר